سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو


سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای پژو، تیبا، ساینا، سمند و کوییک از ابتدای هفته تا امروز است.

به گزارش مشرق، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای هفته تا امروز حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۹۹ میلیون تومان رسیده است و خودروهای پژو پارس نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۶۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز از ابتدای هفته ارزان شدند به طوری که سمند ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز ار جمله خودروهایی بودند که در طول یک هفته ارزان شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای کوییک نیز کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۱۰ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

این کاهش قیمت‌ها در بین خودروهای ساینا نیز دیده می‌شود به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۴ میلیون تومان در شنبه گذشته امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۹۶ میلیون تومان در روز شنبه امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت تیبا، دنا، سمند و پژو

منبع: خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا