نساجی 90 درصد تیمش را حفظ کرده است؛/ ربیعی: با ایده و برنامه سال های گذشته پیش می‌رویم


نساجی 90 درصد تیمش را حفظ کرده است؛/ ربیعی: با ایده و برنامه سال های گذشته پیش می‌رویم

سرمربی مس رفسنجان امیدوار است تیمش فردا با برنامه و تمرکز کامل برابر نساجی حاضر شود.

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی که در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی حاضر نشده بود، عنوان کرد: از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم؛ پرواز مس رفسنجان با تاخیر برخورد کرد و ما از فرودگاه بلافاصله به محل تمرین رفتیم و من نتوانستم در کنفرانس خبری شرکت کنم. روز خبرنگار را هم به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک می‌گویم.

او در خصوص بازی فردا مقابل نساجی گفت: در یک زمان مناسب قطعا درباره برنامه هایی که برای این فصل و پیش فصل داشتیم صحبت خواهم کرد ولی درباره تیم نساجی باید بگویم که تیم بسیار خوبی است و بیش از ۹۰ درصد تیم سال گذشته‌شان حفظ شده است. این تیم سال گذشته توانست قهرمان جام حذفی شود و کادرفنی بسیار محترمی دارد و چند بازیکن خیلی خوب هم به آنها اضافه شده‌اند.

ربیعی ادامه داد: بازی اول است و هنوز شناخت ها از یکدیگر کافی نیست ولی ما سعی می‌کنیم روی ایده و برنامه ای که سال های گذشته داشتیم جلو برویم. تیم ما دوران بدنسازی و پیش فصل را‌ گذرانده و خودش را برای این بازی آماده کرده است.

سرمربی مس در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد. آرزوی صحت و سلامتی برای همه دارم و انشاالله در کنفرانس خبری بعد از بازی با تایم بیشتر پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهم بود. امیدوارم مس رفسنجان فردا بتواند با تمرکز و برنامه و نظم بازی اولش را انجام بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس