تصمیم مهم مربی پرسپولیس در خصوص بازیکن جنجالی


تصمیم مهم مربی پرسپولیس در خصوص بازیکن جنجالی

مسئول حقوقی پرسپولیس معتقد است اقدام این باشگاه در خصوص جذب اسدبیگی بر اساس مقررات بوده است.

تصمیم مهم مربی پرسپولیس در خصوص بازیکن جنجالی

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی‌که ۴۸ ساعت تا دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن باقی مانده، موضوع سینا اسدبیگی همچنان با جنجال دنبال می‌شود و امروز نیز مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از اقدامات حقوقی این باشگاه گفت و همچنین تاکید کرد که پرسپولیس به نامه‌های ذوب آهن پاسخ نداده تا موضوع مسالمت آمیز حل نشود.

در همین خصوص حسین دوام، مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: اقدام باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن موردنظر بر اساس مقررات بوده است. ما بررسی‌های معمول را انجام دادیم و بازیکن نیز صراحتا اعلام کرد که قراردادی با هیچ تیمی امضا نکرده است.

وی افزود: ما با این شرایط با بازیکن قرارداد بستیم و بر اساس قوانین عمل کردیم و هیچ بی قانونی‌ای انجام نشده است.

دوام در مورد احتمال مذاکره با ذوب آهن توضیح داد: احتمالا باشگاه ذوب آهن، حقوقی را برای خود متصور است که این اظهارات از سوی مدیرعامل محترم این باشگاه انجام شده است. به نظر من که این موضوع با نشست و مذاکره قابل بررسی است تا تصمیم لازم اتخاذ شود.

او در پایان گفت: ما آمادگی خودمان را برای انجام مذاکره اعلام می‌کنیم.

به این‌ترتیب باتوجه به اعلام ذوب آهن بر شکایت از پرسپولیس در صورت استفاده از اسدبیگی در بازی رودررو، باید منتظر ماند و دید یحیی گل‌محمدی از این بازیکن در دیدار روز شنبه استفاده خواهد کرد یا خیر؟/ورزش۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام