مرگ بوکسور ملایری در اردوی تیم ملی بوکس جوانان + جزئیات


مرگ بوکسور ملایری در اردوی تیم ملی بوکس جوانان + جزئیات

پارسینه: محمدامین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی بوکس جوانان درحالی در اردوی تیم ملی به خاطر ضایعه مغزی درگذشت که کارشناسان معتقدند زمان و مکان این اردو نامتعارف بوده است.

مرگ بوکسور ملایری در اردوی تیم ملی بوکس جوانان + جزئیات

روز گذشته محمد امین روستایی بوکسور جوان ملایری در اردوی تیم ملی بوکس دچار ضایعه مغزی شد و فوت کرد.

تسنیم نوشت؛ آنطور که عوامل اجرایی تیم ملی بوکس جوانان می‌گویند این بوکسور ملایری پس از پایان تمرینات در سرویس بهداشتی سالن تمرین، از هوش می‌رود و پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد و متاسفانه دو رو بعد ( شامگاه دوشنبه) فوت می‌کند.

مسئولیت این اتفاق تلخ با فدراسیون است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در گفت‌وگویی در رابطه با مرگ این بوکسور ملی‌پوش استان همدان اظهار داشت: محمدامین روستایی از قهرمانان بوکس استان و از ملی‌پوشان تیم ملی بوکس بود که عناوین متعددی در مسابقات استعدادیابی و قهرمانی کشور داشت.

حقیقی افزود: بعد از این اتفاق به همراه چند تن از همکاران اداره‌کل به سندج و بیمارستانی که روستایی در آن بستری بود رفتیم و از نزدیک پیگیر وضعیت او بودیم.

وی افزود: معاینات اولیه از ضایعه مغزی وی خبر می‌داد و به همین دلیل، وی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: وی پس از عمل جراحی به مدت دو روز در بیمارستان بستری بود، اما بعد از دو روز از عمل جراحی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حقیقی افزود: این اردو تحت نظر فدراسیون بوکس برگزار شده بود و هر اتفاق و حادثه‌ای در این اردو مسیولیتش برعهده فدراسیون بوکس است.

زمان و مکان نامتعارف اردوی تیم ملی

اما یک کارشناس حقوق ورزشی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اردوی تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا با حضور ۳۰ ورزشکار از ۷ مرداد تا ۲۰ مرداد در استان کردستان برگزار شده است.

احمد فاطمی‌نژاد با اشاره به این که نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به اضافه ۷ بوکسور کردستانی در این اردو حضور داشتند عنوان کرد: برخلاف تصور میزبان این اردو شهر سنندج نبود و اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان در شهر کامیاران برگزار شد.

وی با اشاره به این که اردوهای تیم ملی باید در شهرهایی برگزار شود که از امکانات کافی برخوردار باشند گفت: متاسفانه در این شهر شرایط لازم برای جراحی روستایی مهیا نبوده و وی با حال وخیم برای عمل جراحی به سنندج منتقل شده است.

این کارشناس حقوقی ورزش با بیان این که کامیاران تا سنندج یک ساعت و نیم فاصله دارد تصریح کرد: این زمان، مدت زمان زیادی است تا به یک فردی که دچار ضایعه مغزی شده رسیدگی شود و رسیدگی سریع به فردی که دچار ضایعه مغزی شده در زنده ماندن وی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فاطمی‌نژاد با بیان این که باید بررسی شود در این اردو پزشک حاضر بوده است تاکید کرد: متاسفانه زمان اردو زمان نامتعارفی بوده و با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی که همه فعالیت‌های ورزشی تعطیل است تداخل داشته.

وی تصریح کرد: بی‌تردید فدراسیون بوکس، هیئت استان کردستان و سرپرست تیم ملی نوجوانان و پزشک حاضر در اردو باید پاسخگوی این اتفاق باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی