بازار رمزارزها در چه ساعاتی فعال است؟


بازار رمزارزها در چه ساعاتی فعال است؟

​گزارش جدید شرکت تحلیل رمزارزی Coin Metrics نشان می‌دهد که اکثر فعالیت‌های شبکه بیت‌کوین در ساعات کاری اروپا و ایالات متحده اتفاق می‌افتد. با تحلیل یافته‌های این گزارش، می‌توان دریافت که استفاده از شبکه بیت کوین در آسیا در حدود جولای ۲۰۲۱ به میزان...

به گزارش بنکر (Banker)، کاهش استفاده در آسیا باعث شد که ایالات متحده و اروپا سهم بیشتری از شبکه را به دست آورند و از ابتدای سال ۲۰۲۲، استفاده از شبکه بیت کوین در ساعات اولیه کاری ایالات متحده و ساعات پایانی روز کاری در اروپا متمرکز شد.

این گزارش با بررسی زمان انجام تغییرات در موجودی کیف پول‌های درون زنجیره‌ای برای دارایی‌های دیجیتال مختلف به این نتیجه رسیده و سپس، این فعالیت‌ها را به ساعات رسمی معاملات بورس هنگ کنگ (آسیا)، بورس لندن (اروپا) و بورس نیویورک (ایالات متحده) تقسیم کرده است.

به گفته Coin Metrics، در مورد اتریوم نیز می‌توان روند را با سطح کارمزد تراکنش‌ها در شبکه مشاهده کرد، که در طول ساعات کاری ایالات متحده به بالاترین حد خود می‌رسد.

بنا بر گزارش این شرکت، استیبل کوین USDC، همچنان بیشترین استفاده را در ساعات کاری ایالات متحده دارد و در طول ساعات کاری اروپا و آسیا، تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین جهان، پرکاربردترین است.

شرکت Coin Metrics گفت که توزیع زمانی برای تراکنش‌های USDT و USDC، یکی از قوی‌ترین الگوهای قابل مشاهده در داده‌ها بود که نشان‌دهنده ترجیح واضح این دو به استیبل کوین‌های مختلف جهان است.ramzarz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس