بازتاب جانی دپ ایرانی در رسانه‌های جهان +عکس


بازتاب جانی دپ ایرانی در رسانه‌های جهان +عکس

ماجرای حضور بدل جانی دپ در مراسم عزاداری در ایران به سوژه رسانه‌های انگلیسی‌زبان در جهان تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بازتاب حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ (امین ثالث جوان 29 ساله تبریزی) در مراسم عزاداری عاشورای امسال، پس از رسانه‌های ایرانی، بازتاب جهانی داشته و رسانه‌هایی همچون نیویورک پست، وال استریت پست، العربیه، نیوزویک، سی ان ان اندونزی، کرومپه فرانسه، ماشابله هند و... به این ماجرا پرداخته‌اند.
روزنامه نیویورک پست در گزارشی به تصاویر بدل جانی دپ اشاره کرد و نوشت: «همزاد جانی دپ در شهر تبریز در حالی که چوب‌های تشریفاتی را به عنوان بخشی از این مراسم در دست گرفته و بلند می‌کند، مشاهده شده است.» به نوشته نیویورک پست، برخی از کاربران به شوخی پرسیدند که آیا ستاره "دزدان دریایی کارائیب" پس از درگیری حقوقی با همسر سابقش امبر هرد، هالیوود را رها کرده و به ایران رفته است؟!
نیوزویک در این رابطه با انتشار گزارشی به وایرال شدن گسترده تصاویر و ویدیوهای بدل جانی دپ در خاورمیانه اشاره کرده و نوشته است که بدل ایرانی جانی دپ با گریم و پیرایش موها به شکل ستاره مشهور هالیوود توانسته به او شبیه شود. طبق گزارش نیوزویک ویدئو حضور بدل جانی دپ در یک مراسم عزاداری تنها در یک حساب تیک تاک بیش از دو میلیون بازدید کننده داشته است. نیوزویک همچنین اشاره کرده که در ماه ژوئن هم یکی دیگر از بدل‌های جانی دپ در استکهلم مشاهد شد و ویدئوی او نیز در تیک تاک ۲.۳ میلیون بازدید کننده داشت.
این رسانه‌ها همچنین به نظرات مردم هم اشاره کرده و گفته‌اند که هزاران نفر در مورد شباهت این شخص به جانی دپ نظر داده‌اند. مثلا عده‌ای گفته‌اند که "جانی دپ هم شیعه است"، یا اینکه "جانی اینجا چه کار می‌کنی؟" در این میان مایک الگان، روزنامه نگار آمریکایی هم نوشت: «ایران، جانی دپ خودش را دارد.»
وال استریت پست نیز به برخی نظرات عجیب کاربران در مورد بدل جانی دپ اشاره کرده و نوشته است: «این شباهت چشمگیر سیل تئوری‌ها و نظرات گوناگون کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس