«تی تی» در صدر جدول ماند


«تی تی» در صدر جدول ماند

سینمای ایران این هفته در مجموع ۹۴ هزار مخاطب داشت که فروشی ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومانی را برای آن رقم زد.

در این هفته فیلم‌های کمدی نمایشی نداشتند و در نیمی از هفته، سینما‌ها به طور کامل تعطیل بود. در هفته سوم مردادماه تنها دو فیلم هناس و بدون قرار قبلی با افزایش میزان مخاطب و فروش مواجه شدند و بقیه فیلم‌ها، اغلب بیش از ۶۰ درصد کاهش فروش را تجربه کردند.

فیلم تی‌تی به کارگردانی آیدا پناهنده که هفته گذشته برای نخستین بار به صدر جدول فروش هفتگی رسیده بود، در این هفته هم با فروش ۲۶ هزار قطعه بلیت به ارزش یک میلیارد و ۶ میلیون تومان این جایگاه را حفظ کرد. حدود ۲۹ درصد مخاطبان این هفته سینمای ایران به تماشای تی‌تی نشستند و فروش کل این فیلم در این هفته به نزدیکی ۱۳ میلیارد تومان رسید.

فیلم سینمایی علف‌زار اثر کاظم دانشی با ۱۵ هزار مخاطب و ۵۹۶ میلیون تومان فروش دومین فیلم پرفروش این هفته لقب گرفت. این فیلم با سهم ۱۶ درصدی از کل مخاطبان هفته، حدود ۱۴ صندلی خود را در هر سانس پر کرد. علف‌زار توانست در کل از ۱۶ میلیارد تومان عبور کند.

فیلم سینمایی هناس ساخته حسین دارابی با ۲۶ هزار مخاطب و فاصله‌ای اندک نسبت به تی‌تی دومین فیلم پرمخاطب هفته شد، اما با ۴۶۱ میلیون تومان فروش، در رتبه سوم گیشه قرار گرفت. این فیلم که با میانگین بهای بلیت ۱۸ هزار تومانی، ارزان‌ترین میانگین بهای بلیت را در این هفته داشت، در این هفته، با ۱۲۰ درصد افزایش مخاطب و ۷۰ درصد افزایش فروش مواجه شد و در هر سانس، بیش از ۹۵ تماشاگر داشت. هناس در این هفته به فروش کل ۴ میلیارد تومانی رسید.

فیلم بدون قرار قبلی اثر بهروز شعیبی با فروش ۱۴ هزار قطعه بلیت به ارزش ۳۱۳ میلیون تومان، در رتبه چهارم گیشه قرار گرفت. بدون قرار قبلی در این هفته نسبت به هفته گذشته، ۱۹۹ درصد افزایش میزان مخاطب و ۱۱۷ درصد افزایش میزان فروش داشت. این فیلم توانست فروش کل خود را به ۳ میلیارد تومان برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...