نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است


نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است

کادیلاک در حال کار روی نسل دوم سدان پرچم‌دار CT6 است اما ازآنجایی‌که برند لوکس جنرال موتورز در سال ۲۰۲۰ به عرضهٔ این سدان فول سایز در ایالات‌متحده پایان داد، به‌احتمال‌زیاد نسل جدید CT6 فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است. حال عکاسان جاسوس این...

کادیلاک در حال کار روی نسل دوم سدان پرچم‌دار CT6 است اما ازآنجایی‌که برند لوکس جنرال موتورز در سال ۲۰۲۰ به عرضهٔ این سدان فول سایز در ایالات‌متحده پایان داد، به‌احتمال‌زیاد نسل جدید CT6 فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است. حال عکاسان جاسوس این خودرو را با کمترین پوشش‌های استتاری شکار کرده‌اند. نسل دوم CT6 برای اولین بار در اوایل امسال رؤیت شد اما در آن زمان پوشش‌های استتاری سنگین‌تری داشت ولی حالا آن روکش‌های مشکی ضخیم جای خود را به نمونهٔ نازک‌تر گورخری داده‌اند که نمی‌توانند طراحی جدید خودرو را به‌طور کامل پنهان کنند.

نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است

نسل دوم CT6 به چراغ‌های جلوی جدیدی مجهز شده که به نظر می‌رسد شبیه کانسپت اسکالا بصورت افقی طراحی شده باشند. البته این چراغ‌ها هنوز موقتی هستند ولی فرم کلی طراحی را نشان می‌دهند. خوشبختانه جلوپنجره کاملاً عاری از استتار بوده و فرم آشنای آن با الگوی داخلی جدید را به‌راحتی می‌توان مشاهده کرد. از نمای جانبی، فرم اتاق خودرو از نو طراحی شده و حالا شاهد لچکی عقب جدید و شیشهٔ شیب‌دارتری هستیم. با یک نگاه به عقب خودرو فوراً می‌توان متوجه شد که با یک کادیلاک طرف هستیم زیرا چراغ‌های عمودی و سر اگزوزهای کرومی افقی شباهت زیادی به CT5 دارند.

نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است

CT6 جدید در داخل نیز از کابین بازطراحی شده با تجهیزات دیجیتالی بیشتر به همراه تودوزی پریمیوم و نسخهٔ بروز شدهٔ سیستم نیمه خودران سوپر کروز بهره خواهد برد. این خودرو به‌احتمال‌زیاد روی نسخهٔ بروز شده‌ای از پلت‌فرم محرک عقب امگا ساخته خواهد شد که برای اولین بار در نسل نخست CT6 در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. انتظار می‌رود زیر کاپوت خودرو هم نسخه‌ای بروز شده از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر قبلی قرار گیرد که به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل می‌شود. ازآنجایی‌که این خودرو احتمالاً فقط در چین عرضه خواهد شد نباید مثل نسل قبلی انتظار ارائهٔ موتورهای V6 و V8 را برای آن داشته باشیم.

نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است

نسل جدید CT6 احتمالاً سال آینده با مدل ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و همانطور که گفته شد به‌احتمال‌زیاد صرفاً در بازار چین عرضه خواهد شد زیرا این کشور تنها بازاری است که در آن سدان‌ها هنوز هم محبوبیت دارند. این در حالی است که کادیلاک در ایالات‌متحده با معرفی کراس‌اوور لیریک و پیش‌نمایش سدان فوق لوکس سلستیک، به سمت الکتریکی‌سازی حرکت می‌کند.

نسل جدید سدان پرچم‌دار کادیلاک CT6 در راه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط