ایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شود


ایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شود

ایرفون‌های جدید بیتس فیت پرو، محصول اپل در همکاری با کیم کارداشیان عرضه می‌شوند و رنگ‌بندی‌هایی متناسب با رنگ پوست انسان دارند.شرکت بیتس، تحت مالکیت اپل با کیم کارداشیان، اینفلوئنسر و کارآفرین معروف آمریکایی همکاری کرده تا ایرفون‌های فیت بیتس پرو...

ایرفون‌های جدید بیتس فیت پرو، محصول اپل در همکاری با کیم کارداشیان عرضه می‌شوند و رنگ‌بندی‌هایی متناسب با رنگ پوست انسان دارند.

شرکت بیتس، تحت مالکیت اپل با کیم کارداشیان، اینفلوئنسر و کارآفرین معروف آمریکایی همکاری کرده تا ایرفون‌های فیت بیتس پرو را با سه رنگ خنثی و متناسب با تناژ پوست، روانه بازار کند.

ایرفون جدید Beats Fit Pro در سه رنگ جالب عرضه می شود: Moon، Dune و Earth. در کنار عرضه‌ی این محصولات جدید، شرکت Beats یک کمپین تبلیغاتی نیز با همکاری کیم کارداشیان راه اندازی کرده که توجهات زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است.

ایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شودایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شود

ایرفون‌های جدید بیتس فیت پرو در سه رنگ عرضه می‌شوند

کیم کارداشیان درباره این محصول می‌گوید:

می‌خواستم از این ایده که هدفون‌ها باید رنگارنگ باشند تا به چشم بیایند، فاصله بگیرم. این همکاری برایم خاص است، زیرا به من امکان می‌دهد تا هم‌رنگ جامعه شوم یا حتی از بقیه متمایز شوم. شرکت بیتس همیشه بخاطر تولید محصولات منحصر به فرد شناخته می‌شود.

در یک ویدیوی جداگانه، کارداشیان ادامه می‌دهد که از یک هنرمند خواسته بود تا مدل‌های بیتس فیت پرو را به صورت آزمایشی با رنگ‌های خنثی نقاشی کند. بعد از رضایت از نتیجه‌ی حاصل شده، کیم طرح‌های نهایی را مستقیما در اختیار سازندگان قرار داد.

ایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شودایرفون بیتس فیت پرو اپل با رنگ اختصاصی کیم کارداشیان، هم رنگ پوست شما می‌شود

همانند سایر نسخه‌های Beats Fit Pro، ایرفون جدید دارای باله‌های انعطاف پذیر، نویز گیر فعال و پشتیبانی از «صدای فضایی» است.

این محصولات خاص با قیمت 199.99 دلار به فروش می‌رسند و قیمتی مشابه با سایر رنگ‌های بیتس فیت پرو دارند. فروش این ایرفون‌ها از روز سه‌شنبه، 16 آگوست آغاز خواهد شد.

ایرفون‌های رنگ خنثی در تعداد محدودی از خرده‌فروشی‌های اپل در مناطق بالاشهر لس آنجلس و نیویورک عرضه می‌شوند. آنها همچنین در خرده فروشی‌های منتخب و مجاز در کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، استرالیا و چین در دسترس خواهند بود.

منبعappleinsider

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید