انتصاب رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان


انتصاب رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان

به گزارش صاحب نیوز؛ حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان با صدور حکمی، دکتر مریم فاتحی زاده را به عنوان رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی منصوب کرد. هرسیج در این حکم تصریح کرد: امید است در راستای عملیاتی...

انتصاب رییس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان
به گزارش صاحب نیوز؛ حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان با صدور حکمی، دکتر مریم فاتحی زاده را به عنوان رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی منصوب کرد.

هرسیج در این حکم تصریح کرد:

امید است در راستای عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در سند دانشگاه اسلامی، نقشه علمی کشور، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، و برنامه ارائه شده اینجانب به مقام عالی وزارت تحت عنوان دانشگاه “جامعه محور و تمدن ساز” با بهره‌گیری از توان اعضای محترم هیئت علمی گروه های آموزشی و یاوران علمی و تعامل سازنده با معاونین و سایر واحد‌های دانشگاه، نسبت به رعایت نظم و انضباط، صرف و صلاح دانشگاه، حفظ بیت المال، اجرای صحیح ضوابط و مقررات آموزشی، پژوهشی و بین المللی سازی، روان‌سازی امور با ساز کار هوشمندانه، همکاری با مراکز مرتبط با دانشکده و برنامه‌ریزی موثر برای ارتقای بهره وری آن دانشکده با اعمال سیاست‌های موثر فرهنگی و خردمندانه برای تکریم دانشجویان عزیز بر اساس رویکرد حکمت محور، جهادی، تحول گرا و دانش بنیان برای تحقق مدیریت مبتنی بر آموزش های نوین، در زمینه سازی تربیت سرمایه‌های اجتماعی کشور همت گمارید.

گفتنی است فاتحی زاده دانش آموخته رشته مشاوره در هر سه مقطع تحصیلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟