شباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار است


شباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار است

مقبره باستانی تلالوک شباهت عجیب و غیرقابل انکاری به سفینه‌های فضایی دارد. مجسمه خدای باستانی تلالوک، رازهای زیادی را پنهان کرده است.تلالوک به عنوان یکی از محبوب‌ترین خدایان باستان شناخته شده‌است. شباهت مقبره باستانی تلالوک به یک سفینه فضایی غول...

مقبره باستانی تلالوک شباهت عجیب و غیرقابل انکاری به سفینه‌های فضایی دارد. مجسمه خدای باستانی تلالوک، رازهای زیادی را پنهان کرده است.

تلالوک به عنوان یکی از محبوب‌ترین خدایان باستان شناخته شده‌است. شباهت مقبره باستانی تلالوک به یک سفینه فضایی غول پیکر به عنوان یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این مجسمه مرموز محسوب می‌شود.

شباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار استشباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار است

تلالوک در مزوآمریکا به عنوان خدای تامین کننده تغذیه و زندگی شناخته می‌شود. بر طبق افسانه‌ها تلالوک می‌توانست به طور همزمان تگرگ و رعد برق را کنترل کند. او همچنین پروردگار عناصر آب در باستان است.

ممکن است ریشه تلالوک در تاریخ به سیل بزرگ بازگردد. این خدا در میان آثار باستانی آزتک‌ها، بسیار محبوب و مورد احترام است. مجسمه یکپارچه کواتلینچان، فوق العاده‌ترین مجسمه‌ای است که تلالوک را به تصویر می‌کشد.

این مجسمه به گونه‌ای بسیار دقیق از سنگ بازالت تراشیده شده‌است. اگر به این سنگ عظیم یکپارچه نگاه کنید، بی‌شک متوجه شباهت آن به سفینه‌های فضایی خواهید شد.

شباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار استشباهت مقبره باستانی تلالوک به سفینه‌‌های فضایی، غیرقابل انکار است

این موضوع بسیار شگفت‌انگیز است که تمدن‌های باستانی توانسته‌اند بدون ابزارهای امروزی، چنین مجسمه عظیم و سنگینی را از نقطه‌ای در جهان به نقطه‌ای دیگر منتقل کنند. مقبره باستانی تلالوک از نظر وزن، قابل مقایسه با مجسمه‌های موآی در جزیره ایستر است.

سرانجام در سال ۱۹۶۴ میلادی، این مجسمه یکپارچه و عظیم به مکزیکوسیتی منتقل شد. هنگامی که مقبره باستانی تلالوک به مکزیک رسید، طوفان شدیدی رخ داد که برخی افراد آن را به حضور مجسمه تلالوک در شهر ربط می‌دهند.

منبع :newsinstact

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل