ساپینتو: سپاهانی ها از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند/ رکورد استقلال برای من مهم نیست


ساپینتو: سپاهانی ها از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند/ رکورد استقلال برای من مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهانی ها منتظر اشتباهات ما بودند و به خوبی از آن بهره بردند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست تیمش برابر تیم سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف فرصت زیادی نداشت و تنها یک موقعیت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهانی‌ها در دفاع عملکرد خوبی داشتند و منتظر اشتباهات ما بودند و از این اشتباهات هم استفاده کردند. بعد از اینکه گل خوردیم تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم هم کار را خیلی برای ما سخت کرد.

او ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفتم داور یک پنالتی به سود ما اعلام نکرد و نباید از این اشتباهات کوچک مقابل چنین تیم‌های مرتکب شویم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.

رکورد استقلال برای من جالب نبود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست زودهنگام تیمش و اثرات مثبت و منقی این نتیجه، اظهار کرد: برای من رکورد خیلی مهم نبود. نباید می‌باختیم، اما شکست خوردیم. سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. رکورد برای من خیلی جالب نیست و امیدوارم در آینده بهتر ظاهر شویم.

تمرکز خود را بعد از دریافت گل دوم از دست دادیم

ساپینتو درباره تغییر سیستم استقلال پس از دریافت گل و احتمال بازگشت به سیستم با ۴ دفاع، گفت: ما سیستم را به ۴-۲-۳-۱ تغییر ندادیم. سیستمی که من تغییر دادم ۳-۵-۲ بود. در ۴ هفته‌ای که بازی و اردوی تدارکاتی داشتیم روی این تمرینات کار کرده بودیم و مشکلات کمی داشتیم. با ۲ هافبک کار کردیم، اما وقتی گل دوم را دریافت کردیم ذهنیت خود را از دست دادیم. ضمن اینکه پنالتی که گرفته نشد می‌توانست ما را به بازی برگرداند که این امر هم محقق نشد.

او درباره اینکه برنامه استقلال در ۲۰ دقیقه پایانی بازی چه بود، گفت: بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم آن‌ها پرس خوبی انجام دادند و ما نمی‌توانستیم کار زیادی انجام دهیم. می‌توانستیم از فضا استفاده کرده و شوت زنی کنیم. به اندازه کافی خوب نبودیم. نیمه اول بازی را دوست داشتم، اما وقتی گل خوردیم شرایط تغییر کرد. باید سعی کنیم پیشرفت کرده و بهتر شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا