بهترین روش های تبریک تولد به همسر و عشقم


روز تولد برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد و به خصوص از همسر خود انتظار دارند نه تنها این روز خاص را فراموش نکند بلکه به شیوه های هر چه خاص تر آن را جشن گرفته یا تبریک بگوید.نوشته های مشابه عکس تولد یه جیگری نزدیکه | عکس پروفایل تولدمهجشن گرفتن تولد...

بهترین روش های تبریک تولد به همسر و عشقم

روز تولد برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد و به خصوص از همسر خود انتظار دارند نه تنها این روز خاص را فراموش نکند بلکه به شیوه های هر چه خاص تر آن را جشن گرفته یا تبریک بگوید.

جشن گرفتن تولد همسر و عشق تان شاید یکی از چالش بر انگیزترین کارهایی باشد که وظیفه دارید به بهترین شکل ممکن و با به کارگیری حداکثر خلاقیت خود انجام دهید. طبیعی است این که بخواهید هر سال به یک متن تولدت مبارک عشقم خشک و خالی یا یک هدیه ساده بسنده کنید چندان جالب نخواهد بود!

اگر به زودی تولد همسرتان است و به دنبال راهی خلاقانه برای تبریک گفتن به او هستید، گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد اما ممکن است در شروع و برنامه ریزی برای آن ها سردرگم شوید.

ما در ادامه به تعدادی از بهترین روش های تبریک تولد به همسر اشاره خواهیم کرد:

۱. جشن تولد بگیرید

یکی از راه های کلاسیک و صد البته تاثیرگذار برای تبریک تولد همسرتان این است که با دعوت کردن دوستان و خانواده اش یک جشن غافلگیر کننده تدارک دیده و او را خوشحال کنید.

تدارک دیدن جشن تولد نیاز به اقدامات قبلی دارد، به عنوان مثال لازم است از چند هفته قبل مهمان ها را دعوت کرده و به آن ها توصیه کنید به همسرتان چیزی نگویند، همچنین باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که همسرتان در آن روز خاص منزل نباشد تا محیط را برای حضورش آماده کنید.

دقت کنید برخی افراد غافلگیر شدن را دوست ندارند، اگر همسر شما نیز جزو این دسته از افراد است و احساس خوبی نسبت به این گونه مراسم ندارد بهتر است به خواسته او احترام گذاشته و از این کار صرف نظر کنید.

اگر همسرتان اشتیاقی به برگزاری مراسم جشن تولد ندارد می توانید یک دور همی کوچک با حضور خانواده و دوستان صمیمی اش تدارک ببینید. برای این منظور بهتر است اعضای خانواده و ۳ یا ۴ نفر از بهترین دوستانش را به یک رستوران دعوت کنید.

اگر بودجه محدودتری دارید پیشنهاد می کنیم غذای مورد علاقه همسرتان را در منزل تهیه کرده و این افراد را برای صرف شام دعوت کنید.

با همه این ها تولد را می توان دو نفره نیز جشن گرفت. اگر همسرتان اهل مهمانی گرفتن نیست و قصد دعوت مهمان ندارید کافیست با هم به رستوران مورد علاقه تان بروید و اوقات خوش و عاشقانه ای با هم داشته باشید. چه بهتر که سری به سالن تئاتر یا سینما نیز بزنید و لذت این شب را دو چندان کنید.

۲. یک تجربه خوب به او هدیه دهید

اگر همسرتان از جمله افراد پر مشغله ای است که زمان زیادی صرف خودش نمی کند بهتر است به مناسبت این روز زیبا کاری کنید که کمی بیشتر به خودش بها بدهد. به عنوان مثال می توانید بلیط چشمه آب گرم به او هدیه داده یا خدمات ماساژ درمانی برایش سفارش دهید.

تعطیلات یک روزه تا هفتگی نیز عالی است. بسیاری از خانم ها آرزو دارند به مناسبت روز تولدشان مدتی از مشغله کاری یا امور منزل دور بوده و تفریح کنند. روزهای تولد خاص مثلا تولد ۳۰ سالگی، ۴۰ سالگی، ۵۰ سالگی یا ۶۰ سالگی همگی فرصت های خوبی برای سفر کردن دو نفره به مکان هایی است که تا به حال فرصت بازدید از آن ها را نداشته اید.

اگر قصد مسافرت دارید می توانید از قبل به همسرتان اطلاع دهید یا کاملا غافلگیرش کنید، دقت کنید برنامه ریزی برای یک سفر غافلگیر کننده بسیار دشوارتر است و بهتر است حداقل از قبل به او اطلاع دهید که در هفته تولدش یک سفر غیر منتظره برنامه ریزی کرده اید تا مشکلی برای برنامه های او پیش نیاید.

اگر همسرتان عاشق موسیقی است یا به یک هنرمند خاص علاقه خاصی دارد می توانید بلیط کنسرت برایش تهیه کرده و در روز تولدش به او تقدیم کنید، لازم نیست کنسرت حتما در روز تولدش برگزار شود اما اگر این طور باشد قطعا تاثیر آن چند برابر خواهد شد.

۳. به او هدیه بدهید

برای بزرگ داشت روز تولد همسرتان یک قطعه جواهر زیبا برایش بخرید. گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر همگی می توانند هدیه ای عالی برای تولد او باشند. لازم نیست به سراغ جواهرات گران قیمت بروید اما به این توجه داشته باشید که هدیه تان حتما با سلیقه شخصی او مطابقت داشته باشد.

اگر در این زمینه به الهام نیاز دارید به نوع جواهراتی که به آن ها علاقه دارد و هر روز استفاده می کند توجه کنید. همچنین می توانید جواهری خریداری کنید که از سنگ ماه تولد همسرتان در آن استفاده شده باشد.

گل ها یکی دیگر از راه های شگفت انگیز هستند تا به همسرتان نشان دهید برای شما اهمیت زیادی دارد. اگر به گل خاصی علاقه دارد می توانید دسته گلی زیبا از آن سفارش داده و با پیک به محل کار، دانشگاه یا درب منزل بفرستید.

ایده دیگر این است که هدیه تان با یکی از علاقه مندی ها یا سرگرمی هایش مرتبط باشد. مثلا ممکن است همسرتان به باغبانی، مطالعه، ورزش یا آرایش کردن علاقه خاصی داشته باشد. به مجموعه ابزارش در زمینه علاقه مندی هایش نگاهی انداخته و ببینید آیا در حال حاضر به چیزی نیاز دارد یا خیر. مطمئن شوید که اقلام تکراری برایش نخرید.

۴. خلاقیت به خرج دهید

برای شروع یک روز خاص و با شکوه صبحانه اش را آماده کرده، با سلیقه روی سینی بچینید و برایش به رختخواب ببرید. حتی می توانید یک کارت تبریک تولد یا گل روی سینی صبحانه بگذارید تا غافلگیرش کنید.

همچنین می توانید یک آلبوم عکس از خاطراتی که با هم داشته اید تهیه کنید و همه خاطرات قشنگ زندگی تان را برایش مرور کنید. برای تهیه این هدیه بهتر است از افراد دیگر مانند دوستان و خانواده اش نیز کمک بگیرید تا تصاویری از گذشته های او به شما بدهند.

برای این منظور روی مراحل مختلف زندگی او از کودکی تا بزرگسالی تمرکز کنید و در پایان عکس هایی از ماجراجویی های دو نفره تان بگذارید.

منبع: wikihow

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک