حدادی‌فر: مساوی ارزشمندی مقابل پرسپولیس گرفتیم


حدادی‌فر: مساوی ارزشمندی مقابل پرسپولیس گرفتیم

قاسم حدادی‌فر پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود. با پرسپولیسی بازی داشتیم که از لحاظ تکنیکی و کیفیت بازیکنانش جزو یکی دو تیم خوب ایران و حتی آسیا است.

قاسم حدادی‌فر پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود. با پرسپولیسی بازی داشتیم که از لحاظ تکنیکی و کیفیت بازیکنانش جزو یکی دو تیم خوب ایران و حتی آسیا است. بازی در نیمه دوم و پس از اخراج بازیکن ما فوق‌العاده سخت شد، ولی بازیکنان غیرت به خرج دادند و فداکارانه بازی کردند. نفرات تیم کیفیت خوبی را از خود نشان دادند و توانستیم یک مساوی تقریباً ارزشمند در اولین بازی بگیریم. ان‌شاءالله همین‌گونه ادامه دهیم و نتایج بهتری بگیریم تا حقانیت و شایستگی ذوب‌آهن را ثابت کنیم.

وی درباره عملکرد داور به ویژه در صحنه منجر به اخراج و همچنین یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس گفت: نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم، چون روی نیمکت نشسته بودم و هنوز آن صحنه‌ها را ندیده‌ام. ان‌شاءالله که داور بهترین تصمیم را گرفته باشد، ولی با بازیکن خودمان که صحبت می‌کردم، می‌گفت حرکتش کارت نداشته است. در نهایت تصمیم داور است و باید احترام گذاشت.

حدادی‌فر: مساوی ارزشمندی مقابل پرسپولیس گرفتیم

مربی ذوب‌آهن درباره شرایط کلی این تیم عنوان کرد: دو ماه پیش تمرینات را شروع کردیم. بچه‌ها فشار زیادی به خودشان آوردند. آنها جنگجو هستند و فکر می‌کنم امروز هم خیلی خوب بازی کردند. مطمئن هستم روزهای آینده شرایط‌مان بهتر می‌شود. امیدوارم در فاز حمله هم خوب کار کنیم و در دیدارهای‌مان برنده شویم.

حدادی‌فر درخصوص اولین تجربه مربیگری‌اش گفت: شرایط برایم سخت است، چون هنوز خودم را در میانه میان تصور می‌کنم، ولی با آن کنار آمده‌ام. ان‌شاءالله به تیم کمک کنم و تجربیات خوبی بدست بیاورم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران