حسینیه معلی پدیده صداوسیما در محرم


حسینیه معلی پدیده صداوسیما در محرم

به گزارش مشرق، علی دارابی در واکنش به پخش برنامه "حسینیه معلی" در صدا و سیما طی یادداشتی نوشت: حسینیه معلی پدیده صداوسیما در محرم امسال بود. این برنامه تلویزیونی که به همت شبکه سه سیما تولید و پخش گردید با هدف اشاعه صحیح فرهنگ عزاداری،...

به گزارش مشرق، علی دارابی در واکنش به پخش برنامه "حسینیه معلی" در صدا و سیما طی یادداشتی نوشت:

حسینیه معلی پدیده صداوسیما در محرم امسال بود.

حسینیه معلی پدیده صداوسیما در محرم

این برنامه تلویزیونی که به همت شبکه سه سیما تولید و پخش گردید با هدف اشاعه صحیح فرهنگ عزاداری، حفظ میراث ناملموس از جمله تعزیه، پرده خوانی و نیز نشان دادن مداحی حماسی با سایر نحله های آن بود. مهدی رسولی، محمد صمیمی، مجید بنی فاطمه و سعید حدادیان کارشناسان این برنامه بودند. همه آنها بزرگوارونوکرودلباخته امام حسین (ع) هستند.اما دکتر سعید حدادیان که در نقش پیشکسوت ومدیر اصلی گروه ظاهر شد نشان داد که از قاب تلویزیون، هنر، رسانه، سواد رسانه ای بهره های فراوان برده است. اوسالیان متمادی دردانشگاه تحصیل وتدریس کرده است ومخاطب شناس ممتازی است.حامد سلطانی مجری جوان برنامه هم خیلی خوب اجراکرد.

حسینیه معلی مسابقه نبود، یک رقابت سالم همراه با احترام، تکریم برای آموزش و یادگیری بود. برنامه ای به وسعت ایران عزیزمان، فراتر از آن از سایر کشورهای عراق، تایلند، هند، افغانستان و ... برنامه ای فرامرزی بود.

به همه مدیران رسانه وعوامل برنامه خداقوت و دست مریزاد می گویم.

شکر خدا راکه در پناه حسینیم*** عالم از این خوب تر پناه ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی