ازدواج عاشقانه زیباترین زن سال با بازیگر محبوب هندی + فیلم گفتگوی دلبرانه در تلویزیون


ازدواج عاشقانه زیباترین زن سال با بازیگر محبوب هندی + فیلم گفتگوی دلبرانه در تلویزیون

آیشواریا رای دختر شایسته ی دنیا در سال 1994 است که همسر در خصوص زیبایی او حرف های جالبی را گفته است.

آیشواریا رای باچان ( Aishwarya Rai Bachchan)؛ زاده ۱ نوامبر ۱۹۷۳ هنرپیشه هندی و دختر شایستهٔ دنیا در سال ۱۹۹۴ است. جمله آثاری که آیشواریا در آن بازی کرده(جمعا ۴۶ فیلم) ، می‌توان به دووم۲، عروس وتعصب، دوداس، پلنگ صورتی دو وای دل مشکل اشاره کرد.

آیشواریا رای مدتی را با سلمان خان بازیگر بزرگ سینمای هند نامزد بود، ولی بعد از مدتی از هم جدا شدند. بعد از آن با ویوک اوبروی نامزد شد، ولی سرانجام کارشان به جدایی رسید. تا این که با آبیشک باچان وارد رابطه شد و سرانجام آن ها در سال ۲۰۰۶ باهم ازدواج کردند و حاصل ازدواج این دو هنرپیشه مشهور هندی دو فرزند به نام های آرادیا و حیدر است.

همان طور که می دانید آبیشک باچان پسر آمیتاب باچان بازیگر مطرح سینمای هند است. لازم به ذکر است که عروسی این دو هنرپیشه سه روز طول کشید، و مراسم عروسی آن ها بعد از عروسی پرنسس دایانا گران ترین عروسی شناخته شده است.

آیشواریا رای اولین فرزند خود را در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۱ به دنیا آورد. اولین فرزند او یک دختر بود که نامش آرادیاست. که آیشواریا در جشن تولد یک سالگی دخترش به او یک ماشین مینی کوپر قرمز رنگ کادو داد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آیشواریا رای بزرگترین کلکسیون ساعت و مجسمه های عتیقه را دارد.

حتی موقع بیدار شدن هم زیباست

آبیشک باچان، همسر آیشواریا در مصاحبه ای می گوید : همسر هم خیلی زیباست ، او حتی زمانی که از خواب بیدار می شود هم زیباست. من گاهی اوقات زودتر بیدار می شوم که تو او را ببینم.


حجم ویدیو: 11.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا