فنونی زاده: دلیل اصلی باخت استقلال فدراسیون است/ روزبه به درد دفاع وسط نمی‌خورد


فنونی زاده: دلیل اصلی  باخت استقلال فدراسیون است/ روزبه به درد دفاع وسط نمی‌خورد

پیشکسوت باشگاه استقلال از دلایل باخت این تیم مقابل سپاهان گفت.

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص شرایط فنی بازی این تیم مقابل سپاهان به خبرنگار رکناگفت: تیم استقلال علی رغم باخت به لیگ برخواهد گشت و در نیمه اول هردوتیم خوب نبودند و بارها ما گفتیم که روزبه به درد عقب تیم نمی‌خوره و کسی گوش نکرد.در واقع سیلوا یک تنه دفاع کرد و اگر کسی قرار هست دفاع کند باید بیرون از محوطه این کار را انجام دهد نه داخل که منجر به دریافت گل شود.

وی ادامه داد: من فکر کنم 3 بازی اول ما به همین صورت خواهد بود و باید تیم تلاش کند نبازد چون از سال قبل ما نباخته بودیم و این ما را اذیت کرد. ضمن اینکه مربی هم در چیدمان خط حمله مشکل داشت و دلیل استفاده از سجاد شهباززاده را من متوجه نشدم. باسیتی هر بازیکنی که خوب تمرین می‌کند به زمین بیاید. این را هم بگویم که اشخاصی آمدند برای نقل‌وانتقالات تیم ما تصمیم گرفتند که سمتی نداشتند و اگر قرار است اینطوری باشد ما خودمان قدیمی‌هایی مثل عبدالهی و فریبا و روشن داریم. چرا از قدیمی‌ها استفاده نشده‌است؟

فنونی زاده اظهار داشت: من برای کمک به تیم در فصل نقل‌وانتقالات زنگ زدم و شخصی که پاسخگوی تلفن بود اصلا مرا نشناخت و بی احترامی هم کرد و کلا ساختار درستی حکم‌فرما نیست. این را هم بگویم که نیمه مربیان را مربی پرتغالی اصفهان برد و استقلال باید به لیگ بازگردد. دلیل اصلی این باخت به نظر من فدراسیون است که بازی را بدون تماشاگر انجام داد. این‌ها چون دنبال راه ندادن بانوان به ورزشگاه بودند، الکی سیستم بلیط را بهانه کردند. کلا یک سیستم به دردنخور سرکارهست که مشکلات فوتبال را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا