ژاوی: به انداره کافی تأثیرگذار نبودیم و تراشتگن نجات‌مان داد/ از عملکرد لواندوفسکی راضی هستم


ژاوی: به انداره کافی تأثیرگذار نبودیم و تراشتگن نجات‌مان داد/ از عملکرد لواندوفسکی راضی هستم

سرمربی اسپانیایی بارسلونا معتقد است که تیمش در بازی شب گذشته مقابل رایو وایکانو به اندازه کافی تأثیرگذار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته اول لالیگای اسپانیا و مقابل دیدگان 81 هزار هوادار خود در ورزشگاه نوکمپ مقابل رایو وایکانو تن به تساوی بدون گل داد، پس از این بازی گفت: این بهترین عملکرد ما نبود. ما به انداره کافی تأثیرگذار بازی نکردیم. ما حداکثر امتیاز این بازی را می‌خواستیم اما به باید به خودمان باور داشته باشیم و همچنان به سختکوشی‌مان ادامه دهیم.

وی افزود: ناامیدی هواداران‌مان را درک می‌کنم. ما انتظارات از خودمان بالا برده‌ایم. باید این بازی را به خوبی آنالیز کنیم و تلاش کنیم عملکردمان را برای بازی‌های بعدی بهبود ببخشیم. تِراِشتگن در این بازی با واکنش‌های خوبش ما را نجات داد. مارک آندره در این بازی عالی کار کرد و به همین خاطر است که به او باور دارم.

سرمربی 42 ساله بارسلونا تصریح کرد: از دید خودم لحظات مثبتی را در این بازی دیدم و لحظاتی هم بود که کمتر مثبت بود. ما در این بازی دشواری‌هایی در دادن توپ به بازیکن آزاد که توسط بازیکنان حریف کنترل نمی‌شد، داشتیم. بازیکنان رایو وایکانو به خوبی در همه جای زمین حضور داشتند. رطوبت و گرمای هوا روی عملکرد ما تأثیر گذاشت اما این در مورد رایو وایکانو هم صدق می‌کند.

ژاوی در ادامه تأکید کرد: آرزوها بزرگ هستند و ما صادقانه بابت این نتیجه متأسفیم. به طور کلی، ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام ندادیم، اما هر بازیکنی سعی می‌کند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. رایو وایکانو عالی دفاع کرد و دروازه‌بان آنها عالی بود. ما تنها از هواداران می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند و صبور باشند، می‌دانیم که آنها به این تیم اعتماد دارند.

وی همچنین در خصوص احتمال ادامه فعالیت باشگاه بارسلونا در ادامه پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری گفت: پیش از این هم گفته‌ام که ما باید به تقویت تیم ادامه دهیم و تا 31 آگوست (9 شهریور- روز پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی) زمان برای انجام این کار را داریم. فرنکی دیونگ بازیکن بسیار مهمی است و قبلاً بارها گفته‌ام که او برای ما بسیار مهم است.

سرمربی بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت دو هافبک خود اظهار داشت: پدری را به این دلیل بیرون کشیدم چون ضربه‌ای به پایش خورد اما چیز جدی نیست و او مصدوم نشده است. فرانک کِسیه هم وضعیتش خوب است و او نیز دچار مصدومیت نشده است.

ژاوی هرناندس در پایان درباره هافبک لهستانی‌اش خاطرنشان کرد: از عملکرد لواندوفسکی راضی هستم، او در اختیار تیم است و برای تیم کار می‌کند. امروز ما به صورت تیمی اثربخشی لازم را نداشتیم، اما خوشحالم که روبرت را اینجا دارم. امروز روبرت و همه بازیکنان به خاطر این نتیجه ناامید شدند، اما ما باید به کار خود ادامه دهیم.

بارسلونا در بازی بعدی خود در رقابت‌های لالیگا باید بامداد دوشنبه هفته آینده در خانه رئال سوسیه‌داد به میدان برود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته