آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام


آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

چرا اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال می‌کنیم؟ دی اکتیو کردن اینستاگرام به هر دلیل می‌تواند انجام شود. بعضی‌ها با حضور و فعالیت دی اینستناگرام دچار مشکلاتی می‌شوند. برخی اپلیکیشن جایگزینی را برای خود انتخاب می‌کنند و برخی برای جلوگیری از هدر...

چرا اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال می‌کنیم؟

دی اکتیو کردن اینستاگرام به هر دلیل می‌تواند انجام شود. بعضی‌ها با حضور و فعالیت دی اینستناگرام دچار مشکلاتی می‌شوند. برخی اپلیکیشن جایگزینی را برای خود انتخاب می‌کنند و برخی برای جلوگیری از هدر رفت زمانی خود این کار را انجام می‌دهند و بسیاری دلیل‌های دیگر. قبل از پرداختن به موضوع دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام، خوب است به این نکته اشاره کنیم که زمان‌هایی برای ما پیش می‌آید که با عدم مدیریت مناسب در فعالیت‌های روزانه خود این تصمیم را می‌گیریم.

مواردی که بالا عنوان شد، عموماً تصمیمات شخصی بودند ولی در بررسی‌های انجام شده، تعداد زیادی از کسب و کارهای مختلفی نیز مشاهده شده‌اند که اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده‌اند. صرف نظر از کسب و کارهایی که به دلیل متوقف شدن فعالیت شرکتشان درست به این کار زده‌اند، بسیاری از کسب و کارها به دلیل برآورده نشدن توقعاتشان در میزان فروش این کار آر انجام داده‌اند. شاید مهم‌ترین دلیل که این کسب و کارها به این مرحله رسیده‌اند، عدم شناخت مناسب از مخاطبین هدف و نداشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار خودشان در شبکه‌های اجتماعی است. در نظر داشته باشید که برای داشتن یک کسب و کار موفق در اینستاگرام باید آموزش‌های لازم را ببینیم، در شرایط مختلف تست‌هایی را انجام دهیم و بهترین استراتژی را برای کسب و کار خود بچینیم. یکی از مراکزی که آموزش کاملی در ارتباط با نحوه موفقیت کسب و کار در اینستاگرام ارائه داده، فرادرس است. در صورتی که به این موضوع علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم از آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس که در لینک زیر قرار داده شده است، دیدن کنید:

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام
آموزش کسب و کار در اینستاگرام – کلیک کنید

دی اکتیو کردن اینستاگرام

از آنجایی که دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت دائمی و نهایی است، اینستاگرام توصیه می‌کند ابتدا اکانت خود را به طور موقت غیرفعال کنید. اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید در صورتی که برای دی اکتیو کردن پشیمان شدید، اکانت و محتواهای تولید شده خود را بازگردانید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت چگونه انجام می شود؟

بعضی اوقات به یک تنفس در انجام فعالیت‌ها در شبکه‌های اجتماعی نیاز داریم و یا تصمیم می‌گیریم که به صورت دائمی فعالیت‌های خود را در اینستاگرام متوقف کنیم؛ در این زمان است که باید نحوه غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام را آموزش دیده باشیم. باید بدانیم که غیرفعال کردن موقت اکانت انستاگرام چیست و چگونه انجام می‌شود؟ همین‌طور باید بدانیم دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت دائمی چگونه انجام می‌شود؟

غیرفعال کردن موقت حساب اینستاگرام یک فرآیند ساده است. با این حال، شما نمی‌توانید این کار را در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید. شما باید در مرورگر دسکتاپ، وارد حساب کاربری خود شوید. فقط باید توجه داشته باشید که برای ورود به حساب کاربری از طریق دسکتاپ نیاز به اطلاعات ورود به حساب خود دارید. در زیر تمامی مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت را مشاهده می‌کنید:

در دسکتاپ مرورگر خود را باز کنید. وارد سایت اینستاگرام به آدرس instagram.org شوید. وارد حساب کاربری خود شوید. روی تصویر اکانت خودتان در گوشه بالا و سمت راست صفحه اپلیکیشن بزنید. روی گزینه ویرایش پروفایل خود کلیک کنید. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Temporarily Disable My Account در گوشه سمت راست در پایین صفحه کلیک کنید. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می‌کنید، یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. در این مرحله رمز عبور شما مجدداً پرسیده می‌شود و باید آن را وارد کنید. سپس بر روی گزینه Temporarily Disable My Account بزنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

به یاد داشته باشید: طی نمودن مراحل بالا برای دی اکتیو کردن موقت اکانت اینستاگرام، باعث می‌شود که محتوای شما از فالوورهایتان پنهان شود و دیگر کسی نمی‌تواند حساب کاربری شما را ببیند. این موضوع تا زمانی ادامه خواهد تاشت تا شما مجدداً وارد حساب کاربری خود شده و آن را فعال کنید و مجدداً محتواهای جدید در آن قرار دهید.

بازگردانی اکانت دی اکتیو شده (موقت) اینستاگرام

شما تا زمانی که بخواهید از اکانت خود استفاده نکنید، می‌توانید حساب کاربری خود را موقتاً غیر فعال نگهدارید. برای بازگرداندن کانت دی اکتیو شده خود در اینستاگرام، کافی است تا فقط وارد اکانت خود شوید تا فعالیت آن دوباره از سر گرفته شود. فقط توجه داشته باشید که شما فقط قادر خواهید بود تا این عمل غیرفعال و فعال‌سازی مجدد را یک بار در هفته انجام دهید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید، دوباره وارد شوید و سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید، باید یک هفته صبر کنید تا این کار را انجام دهید.

با غیرفعال کردن حساب کاربری اینستاگرام، فالوورهای ما حذف می شوند؟

خیر؛ اینستاگرام هنگام غیرفعال کردن موقت حسابتان، تمام داده‌های حسابتان را ذخیره می‌کند و زمانی که شما مجدداً قصد فعال‌سازی آن را داشته باشید، آن را به حالتی که در زمان حذف اکانت بود، برمی‌گرداند. همچنین، زمانی که شما اکانت خود را در اینستاگرام غیرفعال می‌کنید، حساب کاربری شما، همراه با تمامی اطلاعات و محتواهای آن از دید تمامی کاربران و فالوورها ناپدید می‌شود. همچنین نکته حائز اهمیت این است که فالوورهای شما در زمانی که شما اکانت خود را به صورت موقت غیرفعال کرده‌اید، امکان حذف شما را از لیست فالووینگ‌های خود ندارند؛ زیرا اطلاعات شما برای مشاهده آن‌ها و غیرفالو کردن، موجود نیست.

اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید

اگر شما قصد دارید حساب اینستاگرام خود را به صورت موقت غیر فعال کنید و یا برای مدت مشخصی اپلیکیشن اینستاگرام را از موبایل خود حذف کنید، کار شما ساده است و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید؛ زیرا تنها حذف دائمی اکانت است که دیگر برگشت پذیر نیست.

برای حذف حساب خود، باید اطلاعات ورود صحیح خود را آماده کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام در آیفون

شما نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را از داخل برنامه اینستاگرام حذف کنید. با این حال، می‌توانید حساب خود را در آیفون خود از طریق مرورگر تلفن همراه خود حذف کنید.روش حذف کردن آن به صورت زیر است:

مرورگر موبایل خود را باز کنید. به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام بروید. اگر وارد حساب کاربری خود نشده‌اید، برای ورود به حساب کاربری خود دستورات داخل سایت را دنبال کنید. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می کنید، یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید. بر روی گزینه Delete My Account بزنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

دی اکتیو کردن اینستاگرام روی دسکتاپ

خوشبختانه، حذف اکانت اینستاگرام روی دسکتاپ به سادگی قابل انجام است. برای این موضوع کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

مرورگر دسکتاپ خود را باز کنید. به صفحه حذف حساب کاربری اینستاگرام بروید. اگر وارد نشده اید، برای ورود به حساب کاربری خود دستورات را دنبال کنید. وقتی از شما پرسیده شد که چرا حساب خود را غیرفعال می کنید، گزینه ای را انتخاب کنید. رمز عبور خود را دوباره وارد کنید. روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

دی اکتیو کردن اینستاگرام از اپلیکیشن

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حذف اکانت اینستاگرام و عدم دسترسی ب آن، حذف کردن اپلیکیشن از روی گوشی موبایلتان است. به این ترتیب شما دیگر امکان رود به اینستاگرام را ندارید و اعلان‌های اینستاگرام دیگر برای شما نمی‌آید.. در این حالت در صورت که دیگر نمی‌خواهید از حساب کاربری قبلی خود استفاده کنید، می‌توانید از آن خارج شده و اکانت جدید برای خود بسازید. نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام از روی اپلیکیشن به صورت زیر می‌باشد:

برنامه اینستاگرام را باز کنید. روی تصویر پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین صفحه فشار دهید. روی فلشی که در جهت رو به پایین و در کنار نام کاربری شما در اپلیکیشن است را بزنید. سه خط افقی (اصطلاحاً همبرگری) را در گوشه سمت راست و بالای صفحه اپلیکیشن است را فشار دهید. حال وارد بخش تنظیمات شوید. در انتهای منوی تنظیمات روی گزینه خروج از حساب کاربری کلیک کنید و از آن خارج شوید.

توجه داشته باشید که روش بالا در صورتی قابل انجام است که شما فقط یک حساب کاربری در اکانت اینستاگرام خود داشته باشید. اگر شما چندین اکانت را مدیریت می‌کنید، حذف یکی از آن‌ها به دلیل ویژگی Single Login برای چندین حساب در اینستاگرام کمی دشوارتر است. در ادامه راهی برای انجام ساده این موضوع را برای شما شرح خواهیم داد:

اپ اینستاگرام را در گوشی آیفون خود باز کنید و آن را نبندید. حذف برنامه را انتخاب کنید. چند لحظه صبر کنید و سپس اپ استور را باز کنید. اینستاگرام را جستجو کنید. اینستاگرام را دانلود کنید. برنامه اینستاگرام را باز کنید. حساب کاربری که می خواهید حذف کنید، انتخاب کنید. روی گزینه حذف کلیک کنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

انجام این کار اساساً تمام اطلاعات شما را بازنشانی می‌کند و شما را از تمام حساب‌هایی که وارد آن شده‌اید خارج می کند. وقتی برنامه را دوباره نصب می‌کنید، می‌توانید به سادگی با استفاده از حساب‌هایی که می‌خواهید در برنامه نگهدارید وارد شوید و حساب‌هایی را که دیگر نمی‌خواهید استفاده کنید حذف کنید. اگر تصمیم دارید تا محتواهایی با کیفیت و جذاب برای پیج خود ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم از آموزش ساخت محتوای تصویری فرادرس دیدن کنید. برای مشاهده این آموزش می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش اصول ساخت تصویر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی – کلیک کنید

پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

اگر قصد خلاص شدن از شر اکانت اینستاگرام خود را دارید، ابتدا باید یک انتخاب داشته باشید: آیا می خواهید حساب خود را غیرفعال کنید یا به طور کلی آن را حذف کنید؟

بعد از غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام چه می شود؟

دی اکتیو کردن اینستاگرام از طرق حساب کاربری با حذف آن بسیار متفاوت است. هنگامی که یک حساب کاربری اینستاگرام را غیرفعال می کنید، فقط به طور موقت آن را غیرفعال می کنید و آن را از دید فالووها پنهان می‌کنید. تمام عکس‌ها، نظرات، لایک‌ها و حتی نمایه شما از دید عموم و فالوورهای شما پنهان می‌شود، اما برای همیشه از بین نمی‌روند. حساب شما تا زمانی که تصمیم به فعال سازی مجدد آن نداشته باشید مخفی باقی خواهد ماند.

بعد از حذف اکانت اینستاگرام چه می شود؟

از طرف دیگر، حذف اکانت اینستاگرام شما بسیار دائمی تر است. هنگامی که حساب کاربری شما حذف می‌شود، کل تاریخچه اینستاگرام شما برای همیشه حذف می‌شود. این بدان معناست که همه عکس‌ها، ویدیوها، بایگانی‌های استوری، پیام‌ها، لایک‌ها و دنبال‌کنندگان شما برای همیشه حذف خواهند شد. شما نمی‌توانید آنها را پس بگیرید و این‌گونه به نظر می‌رسد که شما هیچ وقت در اینستاگرام فعالیتی نداشته‌اید.

توجه داشته باشید که فقط شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید و به دلایل امنیتی، اینستاگرام نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. در نظر داشته باشید که اینستاگرام توانایی فعال کردن اکانت حذف شده را ندارد، بنابراین تنها زمانی اکانت خود را حذف کنید که مطمئن هستید دیگر به آن نیازی ندارید. اگر اکانت خود را دی کتیو کنید، در آینده قادر خواهید بود که مجدداً به اینستاگرام برگردید و اطلاعات خود را داشته باشید. در صورت حذف کردن اکانت خود، توجه داشته باشید که نمی‌توانید حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید یا برای یک حساب کاربری جدید با همان نام کاربری قدیمی ثبت نام کنید.

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

نتیجه گیری

اینستاگرام را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های حال حاضر دنیا دانست. اما ممکن است در شرایطی فعالیت در این اپلیکیشن ناراحت کننده شود و نیاز داشته باشید تا اکانت خود را در اینستاگرام دی اکتیو کنید؛ زیرا بعضی اوقات افراد مایل هستند تا از پست‌ها و استوری‌های موجود در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرند و بیشتر به زندگی حقیقی خود بپردازند. در این شرایط دو راه حل پیش پای شما وجود دارد. یکی اینکه به صورت دائم اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید و یا برای کار با این اپلیکیشن یک استراحت موقت برای خود ایجاد کنید.

در این شرایط توجه داشته باشید که بهتر است قبل از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام خود، ابتدا اطلاعاتی که در حساب کاربری خود دارید و محتواهای مورد نظرتان را ذخیره کنید. پس از حصول اطمینان از ذخیره سازی اطلاعات مورد نیاز، نوبت به این می‌رسد که بین حذف دائمی اکانت و یا دی اکتیو کردن اینستاگرام خود به صورت موقت تصمیم گیری کنید. پس تصمیم گیری در این مورد، با توجه به توضیحاتی که بالاتر داده شد، می‌توانید به دی اکتیو کردن اینستاگرام خود بپردازید. برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همیشه باید برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا تمام تهدیدهای موجود در آن را متناسب با فعالیت و کسب و کار خود به یک فرصت ایده آل تبدیل کنیم. اگر تمایل دارید تا محتوای جذاب و کاربر پسندی را برای انتشار در پیج اینستاگرام آماده کنید، پیشنهاد می‌کنم از آموزش تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام با پاپورپوینت فرادرس استفاده کنید؛ برای دریافت این آموزش می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزش تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام با پاورپوینت — کلیک کنید
آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام – انواع روش های حذف اکانت اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا