تاریخ برگزاری آزمون عملی رشته‌های هنر در کنکور 1401 اعلام شد


تاریخ برگزاری آزمون عملی رشته‌های هنر در کنکور 1401 اعلام شد

زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته‌های هنر در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش بارگذاری شد.

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۲ تیر بدین وسیله توجه متقاضیان مجموعه رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل: نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری دانشگاه هـــا و موسسات آموزش عالـــی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را که دارای آزمون عملی هستند، به نکات زیر جلب می‌کنیم.

افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع رسانی این سازمان نیستند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، می‌بایست با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روز‌های دریافت کارت شرکت در آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون، طبق مندرجات جدول شماره ۱ براساس برنامه زمانی اعلام شده، مراجعه کنند.

کار شـــرکت در آزمون متقاضـــیان این رشـــته‌ها از روز چهارشنبه مورخ ۲۶ مرداد لغایت پنج شنبه مورخ ۲۷ مرداد از طریق درگاه اطلاع رســانی این ســازمان قابل پرینت خواهد بود. آزمون عملی رشـــته‌های نقاشی، ارتباط تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس صبح روز جمعه مورخ ۲۸ مرداد و متقاضـیان رشـته طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری که بعدازظهر روز جمعه مورخ ۲۸ مرداد برگزار می شود.

متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت و یا اشکال در کارت شرکت در آزمون، می‌توانند در روز پنج شنبه ۲۷ مرداد صبح از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در باجه‌های رفع نقص کار شرکت در آزمون مندرج در جدول شماره ۲ ذیل مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا