تحلیلگر ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسید


تحلیلگر ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسید

با وجود وضعیت نسبتا نامناسب ارزهای دیجیتال در چند مدت اخیر، مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ می‌گوید قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسید و این موضوع به زمان نیاز دارد.مایک مک گلون، استراتژیست و تحلیلگر ارشد کالا در بلومبرگ می‌گوید بیت...

با وجود وضعیت نسبتا نامناسب ارزهای دیجیتال در چند مدت اخیر، مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ می‌گوید قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسید و این موضوع به زمان نیاز دارد.

مایک مک گلون، استراتژیست و تحلیلگر ارشد کالا در بلومبرگ می‌گوید بیت کوین، برترین ارز دیجیتال بازار همچنان در مسیر صعود به قیمت 100 هزار دلار است. مک گلون معتقد است که قیمت نفت در نیمه دوم سال 2022 به روند نزولی خود ادامه خواهد داد. کاهش قیمت نفت احتمالا نشانه روند کاهش تورم جهانی است که به این معناست فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد افزایش نرخ‌ها را متوقف خواهد کرد.

بر اساس نظرسنجی اخیر که توسط بانک فدرال رزرو نیویورک انجام شده، انتظارات تورم در ایالات متحده نسبت به تمام دوره‌های زمانی کاهش یافته است. این شرایط اقتصادی ممکن است باعث شود تغییراتی در قیمت طلا به وجود بیاید. مک گلون پیش‌بینی کرده که فلز زرد سطح 2 هزار دلار را بازپس خواهد گرفت. همچنین این تحلیلگر ارشد بلومبرگ معتقد است بیت کوین به عنوان یک نسخه بتای پیشرفته از طلا و اوراق قرضه خزانه‌داری عمل خواهد کرد.

تحلیلگر ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسیدتحلیلگر ارشد بلومبرگ: قیمت بیت کوین قطعا به 100 هزار دلار خواهد رسید

بر اساس گزارش یو تودی، مک گلون بارها اعتقاد داشت که بیت کوین می‌تواند تا پایان سال 2021 میلادی به قیمت 100 هزار دلار برسد، اما پیش‌بینی او اشتباه از آب درآمد. بزرگترین ارز دیجیتال بازار در ژوئن امسال به قیمت 17 هزار و 600 دلار سقوط کرد. با این حال این تحلیلگر همچنان بر پیش‌بینی صعود قیمت بیت کوین اصرار دارد.

گزارش مشاغل قوی که هفته گذشته بازارها را شوکه کرد، احتمالا فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا را برای کاهش نرخ بهره به شیوه‌ای جدی‌تر و تهاجمی‌تر تشویق کرده است. همانطور که یو تودی گزارش داده، مک گلون از فدرال رزرو به عنوان بزرگترین مخالف برای ارزهای دیجیتال پیشرو نام برده است. چند روز پیش قیمت بیت کوین به بالای سطح 24 هزار دلار رسید و ارزش آن همراه با سهام افزایش پیدا کرد.

افت 65 درصدی قیمت بیت کوین نسبت به بالاترین رکورد

بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال برتر بازار همچنان نسبت به بالاترین رکورد خود، 65.39 درصد افت ارزش داشته که کاهش چشمگیری محسوب می‌شود. همچنین این ارز دیجیتال نسبت به اتریوم عملکرد ضعیف‌تری را به ثبت رسانده است. در حال حاضر Bitcoin باید 316 درصد رشد قیمت را تجربه کند تا بتواند به سطح قیمتی 100 هزار دلار برسد.

در پایان لازم است تاکید کنیم که نظر بیان شده توسط تحلیلگر بلومبرگ، یک توصیه برای سرمایه‌گذاری نیست و فقط برای اطلاع شما ارائه شده است. هر سرمایه‌گذاری و معامله‌ای نیازمند ریسک است و به همین دلیل همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات لازم را انجام دهید.

منبع :u.today

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا