ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او


ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او

تصویری که سایت و رسانه‌های داخلی بر پایه آن شایعه درگذشت مهران غفوریان را مطرح کردند، مربوط به اواخر مهرماه سال گذشته است که او را روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد. در آن زمان همسر مهران غفوریان گفته بود که او دچار عارضه قلبی (سکته) شده و به...

فرارو- روز‌های گذشته بود که برخی سایت و رسانه‌های داخلی در اقدامی عجیب شایعه فوت مهران غفوریان را منتشر کردند. شایعه‌ای که آن‌ها بر پایه یک تصویر قدیمی از مهران غفوریان مطرح کردند و خیلی زود هم با واکنش او مواجه شد.

به گزارش فرارو، تصویری که سایت و رسانه‌های داخلی بر پایه آن شایعه درگذشت مهران غفوریان را مطرح کردند، مربوط به اواخر مهرماه سال گذشته است که او را روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد. در آن زمان همسر مهران غفوریان گفته بود که او دچار عارضه قلبی (سکته) شده و به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شده است.

ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او

آرزو غفوریان سپس گفته بود که قرار است مهران غفوریان مورد عمل قلب باز قرار بگیرد. در نهایت هم این عمل با موفقیت انجام شد و مهران غفوریان دوباره مسیر حرفه‌ای خود را از سر گرفت.

حالا با انتشار شایعه مرگ مهران غفوریان، او به شایعه پراکنی این سایت‌ها و رسانه‌های داخلی واکنش نشان داده است.

او در این رابطه در صفحه اینستاگرام اش نوشت: «دوستان الحمدلله رب العالمین، خوب و سلامت هستم؛ تو رو امام حسین (ع) در مورد آدم‌ها اگر شایعه می‌سازید لااقل خوب و خیرشو بسازید، مثلا بگید فلانی حالش خوب بود تو هیئت دیدمش یا مثلا داشت یه جایی غذا می‌داد به کارتن خواب ها؛ دروغ هم نگفتید (ریا نباشه انشاءالله).»

ماجرای شایعه درگذشت مهران غفوریان و واکنش تند او

مهران غفوریان در پایان هم با استفاده از هشتگ من فوت نکردم، شایعه فوت اش را تکذیب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته