داوران و اساتید سه رشته جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند


داوران و اساتید سه رشته جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معرفی شدند

داوران و اساتید بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در سه رشته کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی تسنیم به نقل از واحد ارتباطات و رسانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، داوران و اساتید جشنواره بیست و نهم در سه رشته کاریکاتور، خوشنویسی و نگارگری معرفی شدند.

بر این اساس، در رشته کاریکاتور، بهمن عبدی به عنوان استاد کارگاه و داور و جواد علیزاده به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

در رشته خوشنویسی، میرحیدر موسوی به عنوان استاد کارگاه و داور، علی اشرف صندوق‌آبادی و علی شیرازی نیز به عنوان داور حضور خواهند داشت.

همچنین در رشته نگارگری، صدیقه احمدی باصیری به عنوان استاد کارگاه و داور، عبدالله محرمی و رضا یساولی نیز به عنوان داور، هنرجویان جوان را همراهی خواهند کرد.

مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به منظور رقابت در عرصه خلاقیت‌های هنری، ارتقای تخصصی هنرجویان و با هدف شناسایی و معرفی جوانان با توجه به مؤلفه شایستگی و ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور، بیست و نهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران را با حضور استادان باسابقه دانشگاهی و هنرمندان، شهریور ماه امسال در تهران برگزار می‌کند.

این جشنواره به دبیری محمدمهدی رحیمیان، در 11 رشته‌ ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و هنرهای جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنرمحیطی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403