سایپا، شاسی بلند جذاب چانگان Uni-T را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌کند


گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران از خودروی چانگان Uni-T رونمایی کند.صنعت خودروسازی ما بیشتر از آنکه به دنبال تولید خودروهای با کیفیت و جدید باشد، در پی مونتاژ محصولات بی‌کیفیت چینی است و مشتریان هم روز...

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران از خودروی چانگان Uni-T رونمایی کند.

صنعت خودروسازی ما بیشتر از آنکه به دنبال تولید خودروهای با کیفیت و جدید باشد، در پی مونتاژ محصولات بی‌کیفیت چینی است و مشتریان هم روز به روز از سر ناچاری اقدام به خرید خودروهای مذکور می‌کنند. شرکت خودروسازی سایپا پس از رقیب خود ایران خودرو در تلاش است با کمپانی چانگان رایزنی کرده و برخی از محصولات لوکس آنها را وارد ایران کند.

چانگان Uni-T به زودی رونمایی می‌شود

سایپا، شاسی بلند جذاب چانگان Uni-T را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌کندسایپا، شاسی بلند جذاب چانگان Uni-T را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌کند

در راستای حفظ مشتری مداری و احترام به آنها، شرکت سایپا در بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد حضور پیدا کرده و از قضا توانسته بزرگترین سالن را به اختیار خود درآورد. طی روزهای اخیر اخبار زیادی از سایپا در فضای مجازی منتشر شده و به نظر می‌رسد پس از انتظارهای فراوان، سرانجام چانگان یونی تی به بازار داخلی می‌آید. برای اطلاعات بیشتر در مورد خودروی جدید سایپا می‌توانید نگاهی به مطلب بررسی چانگان یونی تی / uni t بیندازید.

هم اکنون پس از نمایشگاه خودروی شیراز، نارنجی‌پوشان سایپا قصد دارند به نمایشگاه بین المللی مشهد رفته و از جدیدترین محصول خود، چانگان Uni-T رونمایی کنند. سالنی که سایپایی‌ها رزرو کرده‌اند حدود 4000 متر است و نشان می‌دهد که سایپا برنامه‌های زیادی برای پر کردن آن دارد.

سایپا، شاسی بلند جذاب چانگان Uni-T را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌کندسایپا، شاسی بلند جذاب چانگان Uni-T را در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی می‌کند

از آنجایی که حضور این گروه خودروسازی در نمایشگاه مشهد تأیید شده، به نظر می‌رسد با تمامی زیرمجموعه‌های خود از جمله شرکت سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو، رایان سایپا، ایندامین، خدمان فنی رنا، فنرسازی زر و رادیاتور ایران حضور پیدا کند.

بنابراین علاقه‌مندان به محصولات شرکت خودروسازی سایپا می‌توانند در سالن عطار از تاریخ 9 شهریورماه لغایت 12 شهریور و از ساعات 16 تا 22 به تماشای تولیدات جدید این کمپانی بپردازند و با جدیدترین دستاوردهای آنها آشنا شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!