جزئیات جلسه مشترک امروز دولت و مجلس


جزئیات جلسه مشترک امروز دولت و مجلس

جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس بعد از ظهر امروز (یکشنبه 23 مرداد) آغاز شد.

جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس بعد از ظهر امروز (یکشنبه 23 مرداد) آغاز شد. علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به محورهای مورد مباحثه در این جلسه اظهار داشت: وزرا در مورد حمایت از تولید، کنترل نقدینگی، به ویژه در حوزه‌های اصلاح نظام بودجه و نظام بانکی گزارش‌هایی را ارائه دادند.

وی افزود: رؤسای کمیسیون ها و هیئت‌رئیسه مجلس نیز در حوزه های مورد اشاره مباحثی را مطرح کردند تا ان‌شاالله با همکاری دولت و مجلس دیگر شاهد خلق پول‌هایی که در گذشته بودیم، نباشیم.

جزئیات جلسه مشترک امروز دولت و مجلس

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز به نوعی بمب نقدینگی در جامعه وجود دارد و مانند بهمن گسترده‌تر می شود؛ امیدواریم دولت و مجلس با همکاری و همیاری بتوانند با اصلاحاتی که انجام می‌شود، جلوی این مسیر را بگیرند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اجرای برخی از قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شد و گزارش‌هایی نیز دولت در راستای اجرای آن داشت که اینها از محورهای اساسی جلسه‌ امروز دولت و مجلس بوده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این جلسه، جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه‌ای نداشتیم، به عنوان مثال طرحی که در خصوص اصلاح نظام بانکداری داریم مستلزم همراهی دولت و مجلس است؛ این همکاری ها و همراهی ها نهایتاً منجر به این خواهد شد تا تصمیمات مشترکی اتخاذ شود و بعدها اصلاحاتی را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا