ناگلزمان: نیمه دوم قشنگ نبود ولی شایسته برد بودیم


ناگلزمان: نیمه دوم قشنگ نبود ولی شایسته برد بودیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ولفسبورگ و کسب دومین پیروزی در دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته دوم فصل 2022-2023 بوندس‌لیگا در خانه‌اش، ورزشگاه آلیانز آرنا، میزبان ولفسبورگ بود تا اولین بازی خانگی فصل را برگزار کند. شاگردان یولیان ناگلزمان با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف را به راحتی از پیش رو بردارند و 2-0 به پیروزی برسند.

ناگلزمان: نیمه دوم قشنگ نبود ولی شایسته برد بودیم

یولیان ناگلزمان که تیمش در پایان هفته دوم شش امتیاز ممکن را بدست آورده است در پایان بازی گفت:" از پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه راضی نبودم. پاسهای ما خیلی قطع می‌شد و توپهای دوم را از دست می‌دادیم. ولی بعد یک فاز خیلی خوب داشتیم و به شایستگی گل زدیم و از حریف پیش افتادیم.

در نیمه دوم بیشتر به دنبال حفظ مالکیت توپ و کنترل بازی بودیم. در چند بازی اخیرمان گلهای زیادی روی ضدحمله دریافت کردیم چرا که تا آخرین دقایق همچنان به دنبال زدن گلهای بیشتر بودیم. ولی امروز در نیمه دوم بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و دروازه‌‌مان را بسته نگه داریم. این موضوع خیلی مهمی است. نیمه دوم بازی قشنگی نبود ولی ما شایسته این پیروزی بودیم.

جاشوا زیرکزی بازی امروز را به دلیل بیماری از دست داد. سرژ گنابری هم مشکل عضلانی داشت و نمی‌توانست خوب بدود و این بود که بین دو نیمه تعویض شد.

موسیالا بازیکنی متواضع است که همیشه می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. از اینکه امروز هواداران ایستاده تشویقش کردند خیلی خوشحالم. امیدوارم جمال در آینده هم عملکردی مثل بازی امروز داشته باشد و گلهای بیشتری بزند".

ناگلزمان: نیمه دوم قشنگ نبود ولی شایسته برد بودیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری که هواداران احسان علیخانی را حسابی نگران کرد؛ جنجال برای یک عکس فوتوشاپی!