عکس جنجالی مژگان شجریان و دخترش در آمریکا


عکس جنجالی مژگان شجریان و دخترش در آمریکا

مژگان شجریان که در آمریکا زندگی می کند عکسی در کنار دخترش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مژگان شجریان با محمدعلی رفیعی مدیر برگزاری کنسرت‌های پدرش شجریان ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام مهر و دو پسر دوقلو به نام‌های سپهر و سام است.

مژگان شجریان در سال ۲۰۱۲ به آمریکا مهاجرت کرد و هم اکنون در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کند. او عکسی به همراه دخترش مهر منتشر کرده است.

مژگان شجریان و دخترش در خارج از کشور

عکس جنجالی مژگان شجریان و دخترش در آمریکا

بیوگرافی مژگان شجریان

مژگان شجریان یک خرداد ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. مژگان شجریان لیسانس موسیقی و نقاشی دارد و کارشناسی ارشدش را هم در رشته‌ گرافیک گرفته است. پدرش استاد محمدرضا شجریان خواننده ایرانی و مادرش فرخنده گل افشان است.

مژگان شجریان دو خواهر بزرگتر بنام راحله و افسانه و یک برادر کوچکتر بنام همایون شجریان دارد و از ازدواج دوم پدرش یک برادر ناتنی بنام رایان دارد.

مژگان شجریان چگونه خواننده شد؟

او درباره ورود به دنیای موسیقی می گوید: در سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۰ ساله بودم با تشویق پدرش سه تار را نزد استاد محمدرضا لطفی و سپس استاد حسین علیزاده فرا گرفتم.

مژگان شجریان زیر نظر نوازندگان ممتاز ایرانی چون محمدرضا شجریان، محمدرضا لطفی، حسین علیزاده و پرویز مشکاتیان تعلیم دیده است.

مژگان راه پدر خود را ادامه داده است و اکنون تبدیل به یکی از بهترین نوازندگان و خوانندگان سنتی ایرانی شده اسـت. مژگان شجریان از سال ۱۳۸۹ نیز تکخوانی و هم آوازی را آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403