بایرنی‌ها مبهوت نمایش‌های ستاره 19 ساله


بایرنی‌ها مبهوت نمایش‌های ستاره 19 ساله

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن، یک بار دیگر موفق شد برای تیمش گلزنی کند و این تحسین سرمربی و مدیران این باشگاه را به‌همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، موسیالا که در دیدار هفته اول مقابل آینتراخت فرانکفورت دو بار دروازه حریف را باز کرده بود، در دیدار امشب بایرن مقابل وولفسبورگ هم یک گل تماشایی به ثمر رساند.
این ستاره 19 ساله یکی از نامزدهای کسب جایزه امسال پسر طلایی که توسط نشریه توتو اسپورت به بهترین بازیکن زیر 21 سال داده می‌شود و حسن صالح حمیدزیچ معتقد است در صورتی‌که موسیالا به این جایزه برسد، این دستاوردی برای کل باشگاه بایرن خواهد بود.
مدیر ورزشی بایرن به خبرنگاران گفت:" او واقعا استعداد خارق العاده‌ای است؛ چیزی فراتر از فقط یک استعداد. رسیدن جایزه پسر طلایی به او، یک جایزه برای کل باشگاه خواهد بود، نه فقط جمال.”

بایرنی‌ها مبهوت نمایش‌های ستاره 19 ساله

الیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هم گفت:" او شروع بسیار خوبی در این فصل داشت و در حال حاضر فوتبال فوق العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. چنین گل‌هایی را خیلی نمی‌بینید. واقعا فوق العاده بود."
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، نیز از اینکه این ستاره جوان از سوی هواداران تیم تشویق شد، ابراز خشنودی کرد.
او گفت:" موسیالا بازیکنی متواضع است که همیشه می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. از اینکه امروز هواداران ایستاده تشویقش کردند، خیلی خوشحالم. امیدوارم جمال در آینده هم عملکردی مثل بازی امروز داشته باشد و گل‌های بیشتری بزند."

بایرنی‌ها مبهوت نمایش‌های ستاره 19 سالهموسیالا در دیدار امشب به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟