افشای راز مسافر فوق سری بندرعباس در اتوبوس !


افشای راز مسافر فوق سری بندرعباس در اتوبوس !

رکنا: فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «رودان»، اتوبوس حامل ۲۵۵ کیلو تریاک شناسایی و توقیف شد.

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از حمل مواد مخدر بوسیله یک دستگاه اتوبوس از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان هرمزگان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران روز گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان ضمن کنترل همه محور‌های مواصلاتی شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نهایتا خودرو مورد نظر را در محور رودان به سمت بندرعباس در ایست و بازرسی فاریاب شناسایی و متوقف کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو ۲۵۵ کیلو گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه علاوه بر راننده، ۵ نفر دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر