افشاگری روانخواه از اقدام مدیران استقلال در زمان استرا


افشاگری روانخواه از اقدام مدیران استقلال در زمان استرا

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران اسبق این باشگاه در سال ۹۸ توان پرداخت پول استراماچونی را داشتند اما این کار را نکردند تا او شکایت کند.

به گزارش مشرق، امید روانخواه پیشکسوت استقلال درباره محکومیت استقلال در دادگاه عالی ورزش به پرداخت یک میلیون و ۳۸۶ هزار دلار به آندره آ استراماچونی گفت: در زمان استراماچونی با باشگاه استقلال همکاری می‌کردم، پول موجود بود و می‌توانستند پول این مربی ایتالیایی را بدهند، در آن صورت می‌توانستیم دو سال از استراماچونی در استقلال استفاده کنیم و این رقم قرارداد را هم پرداخت کنیم اما حالا این مربی می‌رود و باید بابت کاری که انجام نداده به او پول بدهیم.

روانخواه اظهار داشت: در شرایطی این اتفاقات هستیم که تیم‌های پایه استقلال درگیر امکانات اولیه برای تمرین هستند و انتظار هم داریم که مدیران بعدی بیایند و جبران کنند.

وی تاکید کرد: من آینده را در باشگاه استقلال بد می‌بینیم و پرداخت غرامت استراماچونی و یا پادووانی با قیمت ارز فعلی اصلا برای باشگاه امکان پذیر نیست.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه باید یک جایی از صفر شروع کرد و فوتبال بهم ریخته است، خاطر نشان کرد: در فوتبال پول هست و هزینه می‌شود و قراردادهای میلیاردی بسته می‌شود اما می‌بینید که از درون چه اتفاقی در فوتبال ما برای باشگاه‌ها رخ می دهد و این شرایط تا چه زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو