اصلانی: در لیگ کشتی هدفی جز قهرمانی نداریم


اصلانی: در لیگ کشتی هدفی جز قهرمانی نداریم

سرمربی تیم پتروپالایش بلیش تاکستان گفت: با هدف قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشتی آزاد راهی رقابت‌های نیمه نهایی لیگ دسته اول می‌شویم.

محمد اصلانی، مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به برنامه ریزی که از همان ابتدای رقابت‌های لیگ، با کادر فنی، کشتی گیران و مدیران باشگاه داشتیم، قرار شد حالا که در این مسابقات حضور داریم هدف اصلی ما قهرمانی باشد، موضوعی که تا به اینجای کار طبق برنامه پیش رفته است و هم اکنون آماده حضور پر قدرت در مرحله نیمه‌هایی هستیم.

مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز ۲۷ مردادماه به میزبانی شهر‌های جویبار و نور استان مازندران برگزار می‌شود و تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به ترتیب با تیم‌های عقاب نیروی هوایی خراسان جنوبی، کارینا شمال نور و کالاآوران ایستاتیس تهران رقابت خواهد کرد.

عنواندار کشتی آسیا گفت: با ترکیبی از جوانان و کشتی گیران با تجربه در لیگ شرکت کردیم، اما برای نیمه نهایی و فینال چند کشتی گیر دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد. با حمایت‌های همه جانبه مدیران و مسئولان پتروپالایش بلیش، شرایط از هر نظر برای قهرمانی مهیا است، ولی از آنجا که کشتی ورزش بی رکوردیست ممکن است هر نتیجه‌ای در آن رقم بخورد.

اصلانی گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد از نظر فنی در سطح قابل قبولی برگزار شد، حضور کشتی‌گیران با انگیزه در کنار نفرات باتجربه جذابیت مسابقات را دو چندان کرد و به نظر من تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی قابلیت فنی بالای دارند.

او گفت: لیگ دستاورد‌های زیادی برای کشتی دارد و سوای اینکه می‌تواند به تیم‌های ملی کمک کند از نظر اقتصادی نیز برای کشتی‌گیران، مربیان و داوران بسیار مفید است در نتیجه فدراسیون باید اسپانسر‌هایی همچون پتروپالایش بلیش را برای حضور پُر رنگ‌تر در این رقابت‌ها دلگرم کند تا شاهد مسابقات با کیفیت تری باشیم.

بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به تقویم فدراسیون کشتی در سال ۲۰۲۳، رقابت‌های لیگ برتر کشتی سال جاری پس از مسابقات جهانی صربستان و از تاریخ ۷ مهرماه آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت