اصولی: 2 بازی دوستانه تیم ملی در اردوی اتریش نهایی شده است


اصولی: 2 بازی دوستانه تیم ملی در اردوی اتریش نهایی شده است

سخنگوی فدراسیون فوتبال از نهایی شدن کارهای 2 بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش و قرارداد یکی از این دو دیدار خبرداد.

به گزارش رکنا، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال، درباره سفر میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر به سوئیس و اینکه فدراسیون فوتبال به دنبال چه دستاوردی است؟ گفت: سفر دبیرکل و سرپرست فدراسیون موضوعات خاص خودش را دارد و فقط همزمان شده است. موضوع لباس تیم ملی در جام جهانی یکی از مسائلی است که باید آنجا عرضه شود و برند مجید باید برای طرح و فرم لباس تاییدیه بگیرد و یک جلسه توجیهی در این خصوص برگزار خواهد شد. موضوع دیگر این است که ماجدی جلسه‌ای با دبیرکل فیفا و همچنین بازدیدی از کمپ تیم ملی در اتریش خواهد داشت و شرایط را برای برگزاری اردوی تدارکاتی در فیفا‌دی پیش‌رو بررسی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که در این سفر درباره پول‌های بلوکه شده و همچنین انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت خواهد شد‌؟ تصریح کرد: در جلسه‌ای که ماجدی با دبیرکل فیفا خواهد داشت در خصوص موضوعات مختلفی صحبت خواهد شد، از جمله پول‌ها و مطالباتی که از فیفا می‌خواهیم، گفت‌وگوهایی به عمل خواهد آمد و ان‌شاءالله ماحصل آن به نفع فوتبال ما باشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دو حریف ایران در اردوی اتریش قطعی شده‌اند؟ خاطرنشان کرد: کارهای نهایی انجام و با یکی از دو تیم هم قرارداد امضا شده است و به محض اینکه همه چیز نهایی شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. دیروز بعدازظهر جلسه‌ای با اسکوچیچ در تهران داشتیم و امروز هم قرار است سرمربی تیم ملی به قطر برود و بازی‌های چند لژیونر ایرانی در قطر را تماشا کند. از 21 شهریورماه اردو‌ را در تهران با بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند، شروع خواهیم کرد. احتمالاً در تهران هم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. حریف تیم ملی می‌تواند داخلی یا خارجی باشد. ممکن است که با یک تیم داخلی بازی کنیم ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. در فاصله روزهای 21 تا 27 شهریورماه که تیم ملی می‌خواهد به اردوی اتریش برود، یک بازی خواهیم داشت، خیلی روی حریف تأکید نداشتیم و فقط می‌خواهیم یک بازی برگزار کنیم.

اصولی در واکنش به عدم حضور تماشاگران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: این موضوع را دوستان ما در سازمان لیگ پیگیری می‌کنند و اطلاعات تکمیل‌شده‌ای هنوز حاصل نشده که من بگویم. امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی باشیم به سمتی برویم که از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محروم نشویم.

رئیس کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال، گفت: دیروز یک دوره دانش‌افزایی برگزار کردیم که اساتید حوزه مدرسی فوتسال و آقای تارقلی‌زاده که چهره‌ای شناخته شده هستند در این جلسه حضور داشتند، همچنین از پیشکسوتان به نام فوتسال هم در این مراسم تقدیر شد. تیم ملی فوتسال در یک تورنمنت بین قاره‌ای در تایلند شرکت خواهد کرد. از دوم شهریورماه اردوی تیم ملی فوتسال تشکیل خواهد شد، در تاریخ 17 شهریورماه به تایلند می‌رویم و 27 شهریورماه تیم ملی به تهران برمی‌گردد و بعد از آن در تاریخ 5 مهرماه تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا به کویت اعزام می‌شود. به نوعی تیم فوتسال از 2 شهریورماه تا پایان مسابقات آسیایی در اردو و مسابقات خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در