دیالوگ های ماندگار در ایستگاه مترو شهید بهشتی(ره)


دیالوگ های ماندگار در ایستگاه مترو  شهید بهشتی(ره)

نمایشگاهی از دیالوگ های ماندگار دو اسطوره قهرمان ساز سینمای ایران در قاب خوشنویسی در ایستگاه مترو شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری مترو، فرهنگسرای مترو؛ نمایشگاه خوشنویسی سپیده برهمن، هنرمند جوان و خلاق، برگزار می شود.

در این نمایشگاه، همزمان با روز تولد دو استاد برجسته کشورمان؛ علی حاتمی و مسعود کیمیایی ۲۳ اثر از ماندگارترین دیالوگ های این دو کارگردان برجسته، در قاب خطاطی اجرا شده و با شیوه ای نو به سبک شایسته نستعلیق و نقاشی خط به رشته تحریر در آمده است.

سپیده برهمن از انگیزه برپایی این دو رشته عنوان کرد؛ نمایشگاههای برگزار شده پیشین که با استقبال خوبی رو به رو شده، این بار برای معرفی هر چه بیشتر خوشنویسی نسل جوان و ادای احترام به زنده یاد علی حاتمی و همچنین مسعود کیمیایی این کار هنری شکل گرفته است.

افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه 24 مرداد ساعت 17 تا 19 با حضور هنرمندان و سینماگران در مترو گالری شهید بهشتی واقع در ایستگاه مترو شهید بهشتی با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، برگزار خواهد شد.

بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است. علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۹۶۶۵۲۶۰۶تماس حاصل نمایند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری فرهنگسرای مترو، می توانند با آدرس های ذیل با فرهنگسرای مترو در ارتباط باشند:

سایت فرهنگسرا www.merto.farhangsara.ir

آدرس اینستاگرام@farhangsarametro

شماره تماس: 96652605

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان