تعجب لوا از تمرینات بارسا: واقعا خسته شدم!


تعجب لوا از تمرینات بارسا: واقعا خسته شدم!

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، از سطح بالای تمرینات این تیم متعجب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی یکی از بازیکنان بزرگی بود که بارسا موفق شد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.
ژاوی تلاش زیادی برای متقاعد کردن این بازیکن انجام داد و با وجود مخالفت‌های بایرن مونیخ، این ستاره لهستانی بالاخره موفق شد به خواسته‌اش برای پوشیدن پیراهن بارسا در فصل جدید برسد.
تقریبا تمام بازیکنانی که در سال‌های اخیر از بارسا جدا شدند پس از مدتی مدعی شده بودند که سطح تمرینات و آمادگی فیزیکی این تیم به اندازه سایر باشگاه‌های اروپایی نیست و در واقع آنها در بارسا به اندازه کافی تمرین نمی‌کنند.
اما به نظر می‌رسد که حضور ژاوی در راس کادر فنی این تیم شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر داده است، چرا که لواندوفسکی نظری کاملا متفاوت با این ایده مطرح شده از سوی بازیکنان سابق بارسا دارد.

تعجب لوا از تمرینات بارسا: واقعا خسته شدم!
این در حالی است که این بازیکن از تیمی آماده است که در طول سال‌های اخیر همیشه به قدرت فیزیکی بسیار بالا معروف بوده و این ویژگی به نوعی ابر قدرت آنها محسوب شده است.
لواندوفسکی که مانند همیشه از زمان حضور در بارسا لبخندی به لب دارد به خبرنگاران گفت:« در تمرینات از چیزی که انتظار داشتم بیشتر خسته شده‌ام.»
بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که یکی از دلایل ناکامی بارسا در چند فصل اخیر ضعف این تیم از نظر فیزیکی و جسمانی نسبت به حریفان بوده است و حالا به نظر می‌رسد که ژاوی و دیگر اعضای کادر فنی به صورت جدی برای بهبود این شرایط اقدام کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس