تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید


تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

در این آزمون یک گربه کوچک مستتر شده است و شما باید آن را پیدا کنید. اما کارشناسان ادعا کرده اند فقط افرادی با چشمان عقابی می توانند آن را ببینند. آیا می توانید گربه را پیدا کنید؟ یا بهتر است بگویم، آیا از بینایی عالی و چشمان عقابی برخوردار هستید؟

به گزارش اقتصادآنلاین، اینترنت مملو از انواع مختلف تصاویری است که حیات وحش را به نمایش می گذارد. معمولاً این تصاویر افراد را تحت تأثیر قرار می دهند و گاهی اوقات شگفت زده می شوند. با این حال، گاهی اوقات، چنین تصاویری زمانی که حیواناتی را در معرض دید عموم پنهان می کنند، به چالشی ختم می شوند. درست مانند این عکس؛ یک گربه بازیگوش در این تصویر پنهان شده است. کارشناسان میگویند افراد تیزبین در کمتر از 4 ثانیه می توانند گربه پنهان شده را پیدا کنند.

آزمون بینایی حیوان گم شده

به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید گربه ای که در تصویر پنهان شده است را پیدا کنید

تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا گربه را پیدا کردید؟ در کجا قرار داشت؟ اگر موفق شدید، به شما تبریک می گویم، واقعا از چشمان عقابی برخوردار هستید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم

تست بینایی؛ با یک نگاه گربه را پیدا کنید

گربه همرنگ تنه درخت است. بنابراین دنبال گربه در سایر قسمت ها نباشید. گوش ها و سر او قابل تشخیص است، اگر دقت کنید متوجه تفاوت می شوید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم تا حال آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس