درخواست جدید اسکوچیچ از فدراسیون


درخواست جدید اسکوچیچ از فدراسیون

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون درخواست کرده است پیش از سفر به اتریش، دیداری تدارکاتی را در تهران داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی آینده تصمیم دارد اردویی را در کشور اتریش برگزار کند. گفته می‌شود بازی با سنگال و اروگوئه در اتریش قطعی است و تیم ملی ایران در این دو مسابقه که آخرین فرصت برای انجام بازی‌های تدارکاتی قبل از جام جهانی است، محک جدی خواهد خورد.

این در حالی است که تیم ملی احتمالاً قبل از سفر به اتریش و با حضور بازیکنان داخلی، یک دیدار تدارکاتی دیگر را هم انجام خواهد داد. این درخواستی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی روز گذشته از فدراسیون فوتبال داشته است.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص به برنامه «تهران ورزشی» گفت: عصر دیروز جلسه‌ای با اسکوچیچ در تهران داشتیم. اردوی ما از ۲۱ شهریور با بازیکنان داخلی شروع می‌شود. احتمالاً در تهران هم یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت. حریف ما در این مسابقه می‌تواند تیم داخلی باشد یا تیم خارجی. اسکوچیچ خیلی اصراری روی داخلی یا خارجی بودن حریف نداشت.

به گفته اصولی، این مسابقه در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ شهریور برگزار می‌شود؛ زمانی که تیم ملی خود را آماده سفر به اتریش می‌کند.

اصولی همچنین از اعلام رسمی اسامی حریفان ایران در کشور اتریش خودداری کرد و گفت: کارهای نهایی انجام شده. با یکی از دو تیم قرارداد امضا شده است اما اسامی تا امضای دو طرف و یکسری شرایط محرمانه، حفظ می‌شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد که اسکوچیچ احتمالاً برای زیر نظر گرفتن لژیونرهای شاغل در لیگ قطر عازم این کشور خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر