کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروند


کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار" لطفعلی پاکباز " گفت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور‌های عبوری در اروند رود یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان...

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آبراه اروندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار" لطفعلی پاکباز " گفت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی آبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور‌های عبوری در اروند رود یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از این شناور؛ ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج، یک هزار و ۲۰۰ قوطی کمپوت آناناس و ۸ هزار بسته تمر هندی که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.
این مقام ارشد مرزبانی استان در ادامه با بیان دستگیری ۴ نفر در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403