تکمیل خط 7 متروی تهران در ایستگاه آخر


تکمیل خط 7 متروی تهران در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود درستی افزود: قرار است از محل اوراق مشارکت منابع نقد و غیر نقد شهرداری تهران، خط ۷ متروی تهران را تکمیل کنیم، بانک شهر نیز برای تکمیل این خط پای کار آمده است. مدیرعامل متروی تهران با تأکید بر اینکه در...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود درستی افزود: قرار است از محل اوراق مشارکت منابع نقد و غیر نقد شهرداری تهران، خط ۷ متروی تهران را تکمیل کنیم، بانک شهر نیز برای تکمیل این خط پای کار آمده است.


مدیرعامل متروی تهران با تأکید بر اینکه در خطوط جدید به دنبال ایجاد ظرفیت‌های نوین تأمین مالی هستیم، افزود: در حال حاضر مونتاژ و حفاری خط ۱۰ متروی تهران آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم کلید اولیه کار را بزنیم.

تکمیل ۴ ساله مترو تهران از طریق روش‌های تأمین مالی مختلف
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: برای توسعه و تکمیل خطوط مترو تهران شهرداری، تفاهم نامه‌هایی را با شرکت مپنا و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا منعقد کرده است تا با همکاری آن‌ها بتوانند حفاری و احداث تونل خطوط ۱۰ و ۱۱ را انجام دهد.
مسعود درستی افزود: به دنبال این هستیم که از طریق روش‌های تأمین مالی مختلف، متروی تهران را در مدت ۴ سال تکمیل کنیم.

شهردار تهران پیشتر گفته بود برای تکمیل ۷ خط مترو ۷۰ هزار میلیارد تومان و برای تکمیل ۴ خط باقیمانده ۲۳۰ هزار میلیارد تومان احتیاج است و شهرداری تهران در برنامه‌ریزی‌های خود قرار است با رفع گلوگاه‌های مالی این کار را تا سال ۱۴۰۵ انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا