محبی: پارسال مقابل تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم/ پروژه پیوستنم به استقلال 70 روز طول کشید!


محبی: پارسال مقابل تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم/ پروژه پیوستنم به استقلال 70 روز طول کشید!

وینگر جدید تیم فوتبال استقلال گفت: پروژه پیوستنم به استقلال ۷۰ روز طول کشید و این مسئله به خاطر این بود که مدیران سانتا کلارا عوض شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد محبی، وینگر جدید تیم فوتبال استقلال پس از امضای قرارداد قرضی با این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال پیوستم. امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ما بازیکنان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافی که داریم برسیم. امیدواریم مثل سال قبل، سال خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار هم داشته باشیم.

وی پیرامون اهدافش در لباس آبی بیان داشت: هدف من از حضور در استقلال این است که در مسیر سال قبل رو به جلو حرکت کنیم. تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که استقلال به جایگاهی که حقش است برسد. ‌‌‌‌‌‌هدف دوم؛ امسال سال جام جهانی و این تورنمنت برای هر فوتبالیست یک رویداد بزرگ است. امیدوارم امسال با استقلال به نتایج بزرگی برسیم و همچنین بتوانیم با تیم ملی در جام جهانی سال خوبی داشته باشم.

او در ادامه عنوان داشت: سال گذشته با موریرنزه بازی داشتیم. مقابل تیم او بازی کردم، یک اخراجی گرفتم و گل زدم. فکر می‌کنم از آنجا به من علاقه‌مند شد. وقتی به استقلال آمد به من پیشنهاد داد و صحبت کرد. مذاکرات از آن زمان شروع شد. الان هم اینجا هستیم و با هم کار می‌کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

محبی هم‌چنین خاطرنشان ساخت: استقلال هواداران بی‌شماری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داخل و خارج از کشور دارد. تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم که نتایج در خور شأن هواداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. به آنها قول می‌دهیم که تمام وجودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین بگذاریم. از شما هواداران ممنون هستم که در این مدت به من پیام دادید. صدای شما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیدم و الان اینجا هستیم. از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

وینگر جدید آبی‌ها در پایان گفت: حدود ۷۰ روز این پروژه طول کشید و این مسئله به خاطر این بود که مدیران سانتا کلارا عوض شدند. سرمربی این تیم ماریو سیلوا هم تاکید داشت آنجا بمانم ولی بالاخره شرایطی فراهم شد که به استقلال بیایم و در خدمت شما باشم. از تمام کسانی که باعث شدند این انتقال انجام شود تشکر می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...