بنا در اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان: شما بهترین هستید


بنا در اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان: شما بهترین هستید

محمد بنا در اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان حضور یافت و برای فرنگی کاران جوان صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، صبح امروز (دوشنبه) و پیش از حضور تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابت های جهانی بلغارستان، در اردوی این تیم حضور یافت.

محمد بنا قبل از آغاز اردو، نکات انگیزشی را برای اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بیان کرد.

بنا در صحبت های خود گفت: کشتی ما جایگاه خود را در بهترین سطح دنیا پیدا کرده است، قبل از اینکه تیم نوجوانان به رقابت های جهانی برود، آخرین تمرین خود را در سالن صدرزاده برگزار کردند، من قسمتی از تمرین آن ها را دیدم، همیشه در در کشتی ها از مسابقه دادن نترسیدم چون به لیاقت کشتی گیرانم ایمان دارم. اما در آنجا ذره ای تردید کردم و وقتی نوجوانان کشورمان در رقابت های جهانی آن کشتی ها را گرفتند به خودم گفتم به هیچ صورت حق نداری تردید کنی چراکه کشتی فرنگی از نونهالان تا بزرگسالان لیاقت قهرمانی را دارند و نوجوانان ما نیز در رقابت های جهانی بهترین کشتی ها را گرفتند و قهرمان شدند.

بنا تصریح کرد: شما بهترین کادر فنی که می توانست کنارتان باشد در اختیارتان بوده و از امکانات عالی نیز برخوردار بوده اید.

وی خاطرنشان کرد: با ایمان راسخ و بر حسب دانایی و کاردانی سرمربی و کادر فنی شما می گویم، شما بهترین تیم دنیا هستید و این را به یاد داشته باشید که برای رسیدن به اینجا از یکسری فیلترها رده شده اید و عملکرد شما در رده نوجوانان و حتی بزرگسالان بررسی شده و قدر خودتان را بدانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا