بررسی قانون حجاب جدیدترین سوژه سلسله نشست‌های «کشف واقعیت‌های حجاب»


بررسی قانون حجاب جدیدترین سوژه سلسله نشست‌های «کشف واقعیت‌های حجاب»

جدیدترین جلسه از ویژه برنامه «کشف واقعیت‌های حجاب» با بررسی مسائل حقوقی درباره حجاب در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه سلسله جلسات گپ و گفت در موضوع حجاب با عنوان «کشف واقعیت‌های حجاب» را برگزار می‌کند تا ضمن پاسخگویی به سوالات و شبهات پیرامون این موضوع، ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج و تشویق جامعه به مقوله عفاف و حجاب را به منصه ظهور بکشاند.


تاکنون ۳ جلسه از این ویژه برنامه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده و در آن به ابعاد فرهنگی و اجتماعی مقوله حجاب پرداخته شده است.


جدیدترین قسمت از این ویژه برنامه به بررسی «مسائل حقوقی درباره حجاب» پرداخته و از این منظر به سوالات و شبهات پاسخ می‌دهد. از جمله محورهای مهم این جلسه می‌توان به الزام قانونی بودن یا نبودن حجاب، بی‌حجابی و جرم بودن، قانون حجاب در جامعه ایرانی و ... اشاره کرد.


در این جلسه، حجت الاسلام فرج الله هدایت نیا عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و کتر محسن برهانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره این موضوع صحبت می‌کنند. محمدحسن شاهنگی اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت.


براساس این گزارش، این جلسه روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود با حضور در این برنامه سوالات خود را در جمع کارشناسان حاضر مطرح کنند. هم‌چنین شرکت‌کنندگانی که قصد تماشای آنلاین این جلسه را دارند می‌توانند از طریق لینک https://online.shahramookht.ir/ch/gapogoft وارد جلسه شوند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری