رنجبری: شروع خوبی داشتم و از این بابت خوشحالم/ هوادار تیم سرسختی است


رنجبری: شروع خوبی داشتم و از این بابت خوشحالم/ هوادار تیم سرسختی است

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: بازی سختی برابر هوادار داریم، ولی هدفی جز برد در این بازی نخواهیم داشت.

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد 3 بر 2 تیمش برابر مس کرمان در هفته اول لیگ برتر، گفت: این یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته اول بود و خوشحالم که در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفتیم. ما شناخت زیادی از تیم حریف نداشتیم به همین دلیل در 15 دقیقه اول آنها را محک زدیم و در ادامه توانستیم بازی دلخواه‌مان را انجام دهیم. مس هم تیم خوبی است، ولی ما برتر از تیم حریف بودیم و خوشبختانه سه امتیازی مهم در این بازی گرفتیم.

وی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل هم داد، در مورد درخشش خود در این بازی تصریح کرد: من فقط وظیفه‌ام را انجام دادم، چون مهاجم یا باید گل بزند یا پاس گل بدهد. خوشحالم که شروع خوبی در لیگ برتر داشتم و از این بابت احساس خوبی دارم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به بازی بعدی تیمش با هوادار، خاطرنشان کرد: هر بازی در لیگ سختی‌های خاص خودش را دارد و امسال هم رقابت بین تیم‌ها فشرده و نزدیک است. هوادار هم تیمی یکدست و سرسخت است و بازی آسانی نداریم، با این حال هدف ما در این بازی چیزی جز گرفتن سه امتیاز نیست و می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته