کونته با یک پست عجیب در اینستاگرام به درگیری با توخل ادامه داد + عکس


کونته با یک پست عجیب در اینستاگرام به درگیری با توخل ادامه داد + عکس

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال تاتنهام درگیری‌اش با همتای آلمانی خود در چلسی را به فضای مجازی کشاند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهایی که همه حواس‌ها معطوف شروع فاجعه‌آمیز منچستریونایتد در لیگ برتر بود، سرمربیان تیم‌های تاتنهام و چلسی لطف بزرگی در حق شیاطین سرخ انجام دادند و آنها را حداقل برای مدتی از کانون انتقادات خارج کردند.

دربی شب گذشته (یکشنبه) لندن میان تیم‌های چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج به چیزی فراتر از یک نبرد فوتبالی تبدیل شد وقتی که سرمربیان دو تیم که از ابتدای بازی روی اعصاب یکدیگر رژه می‌رفتند در نهایت با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و با وجود مداخله بسیاری از اعضای دو تیم حاضر به خاتمه دادن به قائله نمی‌شدند.

دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آنها هم شد.

ماجرا اما به همین جا ختم نشد و کونته پس از بازی به درگیری‌اش با توخل ادامه داد، البته در فضای مجازی. سرمربی تاتنهام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پستی گذاشت که در آن عکس شادی سرمربی چلسی پس از گل دوم این تیم دیده می‌شود. کونته در کنار این عکس خطاب به توخل نوشت: "شانس آوردی که ندیدمت وگرنه آن طوری به زمین می‌زدمت که حقت بود ..." البته کونته با قرار دادن سه شکلک خنده سعی کرده نشان دهد که قصد شوخی با سرمربی چلسی را داشته و هدفش از این پیام تلطیف جو ملتهبی بوده که به خاطر درگیری این دو نفر ایجاد شد.

کونته با یک پست عجیب در اینستاگرام به درگیری با توخل ادامه داد + عکس

توخل اما تنها عضو تیم چلسی نبود که با کونته درگیری شد. طبق گزارش رسانه‌های محلی، سرمربی سابق چلسی و دستیاران او در تونل رختکن با هافبک کروات این تیم متئو کواچیچ هم درگیری شدیدی داشته‌اند.

در نتیجه دریافت کارت قرمز از داور مسابقه، کونته و توخل بازی‌های بعدی تیم‌شان را از دست می‌دهند اما با توجه به شدت درگیری آنها باید دید که آیا کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس هم برای آنها مجازات جداگانه‌ای در نظر خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر