ناگلسمان: از عملکردمان در 15 دقیقه ابتدایی راضی نبودم/ بابت تشویق شدن موسیالا خوشحال هستم


ناگلسمان: از عملکردمان در 15 دقیقه ابتدایی راضی نبودم/ بابت تشویق شدن موسیالا خوشحال هستم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به طور کلی از عملکرد شاگردانش مقابل گرگ‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در یک بازی خانگی با نتیجه 2 بر صفر ولفسبورگ را در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ از پیش‌رو برداشت و دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها را به ثبت رساند، پس از این بازی گفت: از عملکردمان در 15 دقیقه ابتدایی بازی راضی نبودم. پرسینگ ما خوب نبود و توپ‌های دوم را از دست دادیم. در ادامه وارد فاز بسیار خوب بازی‌مان شدیم و با شایستگی در نتیجه پیش افتادیم. در نیمه دوم هم بیشتر بازی را در کنترل داشتیم و سعی در کنترل آن داشتیم.

وی افزود: در چند بازی اخیر ما موقعیت‌های زیادی به رقبا داده‌ایم چون همچنان به دنبال زدن گل‌های بیشتری بودیم. در نیمه دوم این بازی هم می‌خواستیم بازی را بیشتر کنترل کنیم و دروازه‌مان را بسته نگه داریم که این برای‌مان خیلی مهم بود. نیمه دوم بازی تماشایی نبود، اما با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

سرمربی 35 ساله بایرن مونیخ در ادامه درباره هافبک نفوذی 19 ساله‌اش که در این بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند، اظهار داشت: موسیالا بازیکن بسیار فروتنی است و همیشه به دنبال یادگیری و پیشرفت است. بابت تشویق ایستاده جمال توسط هواداران خوشحالم. امیدوارم او عملکردهای اینچینیی دیگری هم داشته باشد و گل‌های بیشتری برای ما بزند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج