محبی: ساپینتو از من شناخت دارد چون به تیمش گل زده بودم/ صدای هواداران استقلال را شنیدم و امروز اینجا هستم


محبی: ساپینتو از من شناخت دارد چون به تیمش گل زده بودم/ صدای هواداران استقلال را شنیدم و امروز اینجا هستم

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: سال گذشته مقابل تیم ریکاردو ساپینتو در لیگ پرتغال بازی کردم و گل زدم و از آنجا روی من شناخت داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد محبی پس از پیوستن به تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم به تیم بزرگ و ریشه‌دار استقلال پیوستم و امیدوارم سال خوبی کنار هم داشته باشیم. ما، بازیکنان انگیزه‌مان این است که برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهداف‌مان برسیم و مثل سال گذشته شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: هدف شخصی من از آمدن به استقلال، طی کردن مسیر فصل گذشته است تا این تیم به آن جایگاهی که استحقاقش را دارد، برسد. دومین موضوع، قرار داشتن در سال جام جهانی است و آرزوی هر فوتبالیستی این است که در این رقابت‌ها حضور داشته باشد. هم می‌خواهم با استقلال نتایج بزرگی بگیریم و هم با تیم ملی سال خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره شناختنش از ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان یادآور شد: سال گذشته در لیگ پرتغال مقابل تیم ساپینتو بازی کردم که یک اخراجی از آنها گرفتم و یک گل زدم. فکر می‌کنم علاقه‌مندی او به من از آنجا شروع شد و زمانی که به استقلال آمد، با من صحبت کرد و مذاکرات از آن موقع شروع شد. الان کنار هم هستیم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

محبی با ابراز تشکر از استقبال هواداران استقلال برای پیوستن او به جمع آبی‌پوشان گفت: استقلال هواداران بی‌شماری در داخل و خارج از کشور دارد و به آنها قول می‌دهیم تمام وجودمان را بگذاریم که استقلال نتیجه بگیرد. هواداران استقلال، از شما به خاطر پیغام‌های‌تان تشکر می‌کنم، بدانید صدای‌تان را شنیدم و الان اینجا هستم. از مسئولان استقلال به خاطر اینکه پروسه آمدنم تقریباً 70 روز طول کشید، تشکر می‌کنم. دلیل این موضوع به تغییر مدیریت باشگاه سانتاکلارا برمی‌گشت و همینطور نظر ماریا سیلوا سرمربی تیم که تأکید داشت بمانم. از کسانی که باعث انتقالم به استقلال شدند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر