حرکات رونالدینیویی فدراسیون فوتبال در ماجرای سفر سوئیس/ تناقض‌هایی که یک شائبه را تقویت می‌کند


حرکات رونالدینیویی فدراسیون فوتبال در ماجرای سفر سوئیس/ تناقض‌هایی که یک شائبه را تقویت می‌کند

فدراسیون فوتبال در ماجرای سفر مسئولان خود به فیفا، حرکاتی رونالدینیویی انجام داد.

به گزارش مشرق، از روز گذشته بحث سفر میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر به زوریخ، مقر فیفا در سوئیس به یکی از مسائل جدی فوتبال کشورمان تبدیل شد.

هرچند سایت فدراسیون فوتبال امروز در خبری بدون نام بردن از میرشاد ماجدی از سفر کامرانی‌فر به فیفا با محورهایی چون معرفی لباس تیم ملی به فدراسیون جهانی، رایزنی درخصوص پیگیری دریافت مطالبات ایران در فیفا، هماهنگی جهت حضور تیم ملی در جام جهانی، مذاکره درمورد ورود VAR، ارائه گزارشی از روند بلیت فروشی بازی‌های ایران در جام جهانی جزو محورهای نشست اطلاع رسانی کرد اما این موضوع با صحبت‌های صبح امروز احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون با یک برنامه رادیویی تفاوت محسوسی داشت.

اصولی در این گفت‌وگو اعلام کرد سفر ماجدی و کامرانی‌فر به سوئیس همزمان بوده و حتی سرپرست فدراسیون قرار است در این سفر نشستی را با دبیرکل فیفا برگزار کند و پس از آن نیز از امکانات محل برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش بازدید داشته باشد. با این وجود طبق پیگیری‌ها ماجدی تاکنون به زوریخ سفر نکرده است.‌

بیشتر بخوانید:

لغو سفر رئیس فدراسیون فوتبال به سوئیس

صحبت های ضد و نقیض در فدراسیون فوتبال در ماجرای این سفر، یادآور آخرین روز ثبت نام انتخاباتی این مجموعه است. در آن روز ابتدا سایت فدراسیون فوتبال از انصراف ماجدی برای حضور در انتخابات خبر داد اما دقایقی بعد صادق درودگر که به عنوان نایب رئیس دوم مدنظر ماجدی معرفی شده در جمع خبرنگاران اعلام کرد قرار است سرپرست فدراسیون برای پست ریاست ثبت نام کند در نهایت نیز ماجدی در انتخابات ثبت نام کرد و اکنون نیز او به همراه مهدی تاج و عزیزالله محمدی، سه نامزد نهایی تایید صلاحیت شده در کمیته بدوی هستند.

در ماجرای اخیر نیز از گوشه و کنار اخبار تایید نشده‌ای درمورد مباحث انتخاباتی و ارتباط با مسئولان فیفا مطرح شده که شائبه‌های زیادی ایجاد کرده که قطعا این تناقضات سبب دامن زدن به این شائبه‌ها خواهد شد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی