تشریح آخرین وضعیت ITC محبی و قایدی و جذب نادری


تشریح آخرین وضعیت ITC محبی و قایدی و جذب نادری

معاون ارتباطات باشگاه استقلال توضیحاتی درباره صدور ITC دو بازیکن جدید آبی‌پوشان و وضعیت محمد نادری ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمدحسین زرندی معاون ارتباطات باشگاه استقلال، درباره وضعیت مهدی قایدی اظهار داشت: پس از پایان مذاکرات و توافق برای بازگشت قایدی، اقدامات لازم برای صدور ITC او انجام شده است و منتظر تأیید فدراسیون فوتبال امارات هستیم. بسیار امیدواریم که ITC قایدی به‌زودی صادر شود و این بازیکن بتواند برای استقلال به میدان برود.

وی در ادامه در مورد وضعیت محمد محبی تصریح کرد: پس از نهایی شدن انتقال محمد محبی به استقلال و امضای قرارداد، منتظر تأیید فدراسیون فوتبال پرتغال برای صدور ITC هستیم و اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم که محبی به بازی ملوان برسد.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال راجع به بحث جذب محمد نادری هم گفت: باشگاه استقلال از حدود دو ماه پیش، هم با خود نادری و هم با مدیربرنامه‌های ایشان مذاکره کرد. نادری بازیکن ارزشمند و قابل احترامی است، اما مدیربرنامه‌های او گفت منتظر پیشنهاد خارجی هستند. بر همین اساس نقل‌وانتقالات باشگاه انجام شد و باشگاه پاسخ مثبتی دریافت نکرد. دو دفاع چپ فعلی تیم هم نفرات ارزشمندی هستند و در مقاطعی از جمله در اردوی اخیر به تیم ‌ملی هم دعوت شدند.

زرندی در پایان درباره جدایی امیرحسین حسین‌زاده خاطر نشان کرد: بند جدایی حسین‌زاده از قرارداد سال گذشته وجود داشته است و بر همین اساس با وجود مذاکرات انجام گرفته، ایشان مایل به حضور در فوتبال اروپا بود. برای صدور ITC حسین‌زاده هم منتظر انتقال مبلغ موردنظر به حساب باشگاه هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق