قدردانی زیبای سادیو مانه از لیورپولی ها


قدردانی زیبای سادیو مانه از لیورپولی ها

ستاره سابق و سنگالی لیورپول، برای اعضای باشگاه سابق خود هدیه ای به عنوان یادگاری در نظر گرفته است.

سادیو مانه در دوران شش ساله حضور خود در ترکیب لیورپول فاتح تمامی عناوین شد و روزهای درخشان و فوق العاده ای را با لباس این باشگاه سپری کرد. اما در ابتدای فصل تابستان و در حالیکه تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با لیورپول باقی مانده بود، او تصمیم به جدایی گرفته و بایرن مونیخ را به عنوان مقصد بعدی خود برگزید. اما سادیو مانه در اوج صمیمیت و دوستی از لیورپول جدا شده و تقریبا همه اعضای این باشگاه از دوران حضور او در آنفیلد به نیکی یاد کردند. حالا این ستاره سنگالی حتی چند هفته بعد از جدایی نیز به یاد باشگاه سابقش بوده و با آنها وداعی صمیمی داشته است.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد سادیو مانه چند روز ۱۵۰ بسته شامل شکلات، عکسی از خودش و یک کارت پستال دست‌نویس را به عنوان هدیه خداحافظی برای بازیکنان و اعضای باشگاه لیورپول، کارکنان باشگاه و کادر نظافت و در واقع همه افراد شاغل در آنفیلد ارسال کرده و اینگونه از آنها قدردانی کرده است.

قدردانی زیبای سادیو مانه از لیورپولی ها

سادیو مانه که همیشه به بازیکنی خوشرو معروف بوده، در مورد تصمیم خود برای جدایی از لیورپول در اوایل فصل تابستان گفت: "من هشت سال را لیگ گذراندم و البته شش سال فوق العاده را در ترکیب لیورپول گذراندم و می توانم بگویم تقریبا فاتح همه عناوین شدیم. جدایی تصمیم آسانی نبود، اما در زندگی گاهی اوقات باید تصمیم بگیرید و حالا فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی است که در زندگی حرفه‌ای‌ام گرفته‌ام."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید