ترسناک ترین فیلم از اسیدپاشی در تبریز / وحشت دختربچه دوچرخه سوار! + عکس و جزییات


ترسناک ترین فیلم از اسیدپاشی در تبریز / وحشت دختربچه دوچرخه سوار!  + عکس و جزییات

حوادث رکنا: مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا از تبریز، ظهر روز جمعه (۱۴ تیرماه سال جاری) بود که یکی از محلات تبریز در شوک و وحشت فرو رفت. مردی در اقدامی جنون آمیز ۴ لیتر اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخت و پا به فرار گذاشت. با شکایت اهالی محل و نیز خانواده قربانی، پرونده وی برای صدور دستورات قضایی لازم به شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال و هم اکنون این متهم فراری، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد.

پدر قربانی در گفت وگو با خبرنگار حوادث رکنا در تبریز گفت: پسرم ۳۷ سال دارد و تا به امروز آزارش به یک مورچه هم نرسیده است‌‌. اما از مدت ها پیش همین همسایه که خانه خرابمان کرد مدام پسرم را تهدید به مرگ می کرد؛ نه تنها پسر من بلکه سایر همسایگان را نیز تهدید به مرگ می کرد چرا که معتقد بود این همسایه ها هستند که اعتیادش را به پلیس گزارش می دهند و می خواست انتقام بگیرد. ماه گذشته نیز یکی از همسایه ها را مورد ضرب و شتم قرار داده بود که با فریادهای وی و با دخالت پلیس و سایر همسایگان ختم به خیر شد. همچنین چندین بار اقدام به ریختن اسید بر روی ماشین های همسایه کرده بود که در این رابطه اهالی شکایت و وی در بازداشت بود. اما دو هفته پیش از بازداشت پلیس درآمد.

جزئیات روز حادثه

حدود 5 ماه قبل نیز قصد کشتن همین پسرم را با قمه داشت که پسرم توانست از دست او فرار کند حتی در این مورد نیز به پلیس شکایت کردیم ولی به نتیجه ای نرسیدیم.

تا اینکه ظهر روز جمعه (۱۴ تیرماه)؛ وقتی پسرم در کوچه و مقابل منزلشان بود به یک باره اسید به دست از خانه خود بیرون آمده و اقدام به ریختن اسید بر روی صورت و بدن پسرم می کند و خدا به دختربچه دوچرخه سوار رحم کرد که اسید روی او ریخته نشد.

حال عمومی پسرم مساعد نیست

یکی از همسایه ها که در صحنه جنایت حضور داشت سریع پسرم را به حمام برده تا بلکه اندکی از سوزش اسید کم شود و بعد از آن توسط اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد.

پسرم هم اکنون در بیمارستان بستری است و بعد از گذشت ۱۰ روز، فرقی در حال عمومی پسرم ایجاد نشده است و طبق گفته پزشک باید برای زنده ماندن و سلامتی اش دعا کنیم.


حجم ویدیو: 17.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...