پیش بینی قیمت رمزارزها در روزهای آینده


پیش بینی قیمت رمزارزها در روزهای آینده

عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نصر گفت: این روند به صورت کلی منجر به تقویت اکوسیستم رمز ارزها می‌شود. شاهد ظهور پروژه‌های جدید و قدرتمندتر خواهیم بود. فراموش نکنید که بازار سالم همیشه صعودی نخواهد بود.

به گزارش بنکر (Banker)، بازار رمز ارزها در روز گذشته توانست یک قدم به سمت جلو بردارد و بیت کوین چند ساعتی به سطح ۲۴ هزار دلار نزدیک شد. در ابتدای هفته شاهد کاهش معاملات بودیم اما در روزهای بعد تغییرات مثبتی رقم خورد. اتریوم رمز ارز دوم بازار نیز موفق شد،

تراز ۱۷۰۰ دلار را باز پس بگیرد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۳ درصدی به ۱.۰۸ تریلیون دلار رسیده است. همچنین در شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای حدود ۶ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین‌ها حدود ۷۰ میلیارد دلار بود. در خصوص اخبار تأثیرگذار بر بازار رمز ارزها گفتگویی با یکی از اعضای کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور داشتیم. در ادامه همراه ما باشید.


روند بازار رمز ارزها در بلندمدت مثبت است

نیما نعیمی خواه؛ عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نصر در گفتگو با گسترش نیوز گفت: در کوتاه‌مدت بر اساس تحلیل‌های تکنیکال پیش‌بینی می‌شود که بیت کوین رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی داشته باشد. در روند کوتاه‌مدت اصلاح یا روند ریزشی را شاهد خواهیم بود. باید به این موضوع توجه کنیم که بازار کریپتوکارنسی با بازارهای مالی جهان همبستگی پیدا کرده است. اگر اخبار و تنش‌ها یا به صورت کلی مباحث فاندامنتال، به سمتی برود که بازارهای مالی تحت تأثیر اخبار منفی قرار بگیرند، بازار ارزهای دیجیتال نیز تحت شعاع قرار می‌گیرد. برعکس این روند را نیز شاهد خواهیم بود که اخبار مثبت بازارهای جهانی بر بازار رمز ارزها تأثیر مثبت خواهد داشت. روند بازار کریپتوکارنسی به بازار بورس مزدک امریکا شباهت پیدا کرده است.

نعیمی خواه اظهار کرد: یکی از دلایل نزولی بودن روند بازار ارزهای دیجیتال بحث افزایش نرخ بهره است. تأکید مقامات فدرال رزرو بر ادامه مبارزه با تورم از طریق افزایش نرخ بهره سیگنال منفی برای بازار ارزهای دیجیتال است. به دنبال تقویت دلار هستند و این روند اثر معکوس بر بازار رمز ارزها می‌گذارد.

وی ضمن اشاره به اخبار مرتبط با رمز ارز سولانا و هک این ارز دیجیتال گفت: هر ارز قدرتمند دیگری جای سولانا بود، با این حجم از اخبار بد شکست بدتری را تجربه می‌کرد. سولانا به واسطه سرمایه‌گذاران بلندمدت (Holder) محدودی که دارد؛ ریزش شدید را تجربه نکرد. اگر سولانا همانند رمز ارز لونا ریزش شدید را تجربه کند، بر بازار رمز ارزها نیز تأثیرگذار خواهد بود. این گونه خبرها در کوتاه‌مدت بر امنیت روانی سرمایه‌گذاران تأثیر منفی می‌گذارد. این امکان وجود دارد که هولدرها تغییر روند بدهند.

این عضو کمیسیون رمز ارز و بلاک چین سازمان نصر تأکید کرد: به صورت کلی روند اخیر در بلندمدت مثبت است. بیت کوین رشد شارپی را تجربه کرد که نیازمند اصلاح بود. در این اصلاح کف قیمت واقعی خود را شناسایی خواهد کرد. البته در این ریزش‌ها پروژه‌های کلاه‌برداری که توانایی رقابت نداشتند، حذف خواهند شد. همچنین ممکن خیلی از ارزهای دیجیتال از نابود می‌شوند. این روند به صورت کلی منجر به تقویت اکوسیستم رمز ارزها می‌شود. شاهد ظهور پروژه‌های جدید و قدرتمندتر خواهیم بود. فراموش نکنید که بازار سالم همیشه صعودی نخواهد بود.


وضعیت فعلی رمز ارز سولانا

خبر هک کیف پول رمز ارز سولانا بازار را با شوک بزرگی رو به رو کرد. بر اساس این خبر مبلغ ۸ میلیون دلار از تعدادی کیف پول نرم‌افزاری مبتنی بر سولانا بر اثر یک عملیات هک گسترده، تخلیه شد. در فضای مجازی کاربران زیادی به یکدیگر هشدار می‌دهند که سرمایه خود را از کیف پول‌های نرم‌افزاری مبتنی بر سولانا مانند Phantom و Slope به کیف پول‌های سخت‌افزاری انتقال دهند.

همچنین تیم سولانا از کاربران کیف‌پول‌های اسلوپ خواست تا یک کلید خصوصی جدید منحصر به فرد تولید کنند و همه دارایی‌ها را به آن انتقال دهند. هیچ‌گونه دارایی را روی کیف‌پول‌های قدیمی نگه دارند. تیم فانتوم با توصیه به کاربران برای انتقال دارایی‌های خود به کیف پول جدید غیر از اسلوپ پافشاری می‌کند. در زمان تدوین این خبر رمز ارز سولانا ۴۲.۴۳ دلار قیمت‌گذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی